heb ik dat.....El Samaka Beach

• glenn

hallo prikkers

heb ik een vakantie geboekt

lees ik alleen maar negatiefe verhalen over dit hotel in hurgahada

ga 10 dagen vanaf 1 augustus…

heeft iemand hier gezeten en kan ie mij er meer over vertellen ??

of ga ik een rotvakantie tegemoet….

gr glenn

p.s gaat er iemand van jullie ook naar dit hotel ??? zelfde periode.misschien

• Windlover

Hoor uitlopende berichten over dit hotel, maar zoals je zeggen “all is in the eye of the beholder”

Sommigen hebben er geen probleem mee en sommige wel, maar ik heb nog ergens ter wereld “het perfecte hotel” gevonden.

Dus gewoon met een positive houding er naar toegaan.

Het enige grote nadeel van dit hotel is het strand, ze hebben geen strand, maar een lagoon die bij eb zowat droog staat (kun je tenminste niet verdrinken) en je moet via een stenen trap het water in.

Maar het positive is dat je s'avonds rond 11 of 12 uur de hoofdingang uitloopt, 50 meter naar links en dan vind je daar de “Dutch Bar” een gezellige Hollandse kroeg met goede muziek en de “bazin” in een Hollandse dame, een leuke gezellige meid. Heineken tap beer (Le 10.00 voor een pilsje) lekkere muziek om op te dansen.

Loop 20 meter verder en ga het Princess Palace Hotel binnen en vraag bij de receptie naar de General Manager, dat is een Hollander die o.a Gen. Mgr. is van dit hotel, en die geeft je beslist een “strandpas” voor het strand bij hem, wat je zo kunt bereiken als je bij laag water de lagoon overloopt. En ik ben ervan overtuigd dat hij je dan ook nog wel uitnodigd voor de lunch, met een koud biertje erbij.

Dus alles is niet zo negatief als men je misschien doet denken. Met een positive “mind” in het vliegtuig stappen en gewoon genieten van je vakantie. !!