sindbad aquapark

• judith

hallo prikkers!

ik heb een vraag, weet iemand misschien of het aquapark bij hotel sinbad aquapark al klaar is?

ik lees namelijk regelmatig dat het nog niet klaar is!

ik ga in oktober en heb geboekt bij sunweb maar op die site staat er niks over vermeld alleen dat je gratis gebruik mag maken van het aquapark! dus ga ik er vanuit dat het klaar is maar ik lees ook veel dat dat niet zo is dus een beetje verwarrend.

Ik hoop dat iemand een verhelderend antwoord heeft!

alvast bedankt

groetjes judith

• aart

ik was er vorige week en toen was het aquapark net 2 weken open. nog niet alles is klaar maar het zag er geweldig uit. moet in okt helemaal rond zijn

• yvonne

Wij zijn vannacht terug gekomen, aquapark is voor de helft klaar en open, de andere helft gaat over 3 maanden open. Wij hebben 2 weken lang alleen maar bij het aquapark gezeten/gelegen (buiten de excursies om) de service is er geweldig en 10 x beter dan bij de zwembaden van het hotel en het beach resort. Ook heel goed eten en van de bouwwerkzaamheden heb je geen last.

Als je meer wil weten hoor ik het wel!

Groetjes Yvonne.

• judith

oke dan!bedankt alvast voor je reactie! maar wat moet ik verstaan onder 10 x betere service? vriendelijker ofzo? ben wel blij om dat te horen in elk geval ik geloof dat we een goede keuze gemaakt hebben.

groetjes judith

• yvonne

Personeel is inderdaad veel vriendelijker en alles is er beter georganiseerd, ze vertelde ons ook dat dat kwam omdat de manager een Belg is (en het feit dat het pas open is) en dat de westerse manier van werken en organiseren is toch anders is dan die van Egyptenaren. De manager van het Beachresort is een Duitser en van het Aquaparkhotel een Egyptenaar.

Het komt op ons toch wat vreemd over als er één Egyptenaar werkt en er 5 bij staan te kijken.

Je hebt in ieder geval een goede keuze gemaakt, ook de ligging van het hotel is perfect aan een mooie brede boulevard, een kilometer verderop ziet het er heel anders uit en ben je meer afhankelijk van een taxi alhoewel je dat ook zeker meegemaakt moet hebben.

Veel plezier!!!!

• judith

oke, bedankt voor je informatie!

groetjes judith