We gaan 27 juli weg naar egypte en we krijgen nu steeds meer het vermoede dat het hotel waar we zitten niet zo opper best is. Er wordt geld gestolen uit gesloten kluisjes enz. Wat is volgens jullie de beste manier om je spullen te beveiligen?
Beste Henk,
Ik had al begrepen door vorige berichten om welk hotel het ging. Ik kan me niet voorstellen dat er gestolen wordt uit gesloten kluisjes. Als reisleidster weet ik dat je een eigen code moet inprogrameren. Ik neem aan dat het om geld en spullen ging die op de kamer lagen. Maar goed, normaliter kun je je spullen in een kluis opbergen bij de receptie. Maak een lijstje met wat je in de kluis doet en laat de receptie het ondertekenen. Een andere, minder leuke optie is zo,n buidelzakje om met je spulletjes erin.
Mocht het nu toch voorkomen dat er gestolen wordt dan is het noodzakelijk dat je dit aan je reisleidster doorgeeft zodat er een politierapport opgenomen kan worden.
gr, Jol
Die kluisjes met codes die je zelf kunt invoeren zijn waardeloos.
Vorig jaar zaten we in Hurghada en ons kluisje op de kamer kregen we niet open omdat er nog een andere code opzat. Dit doorgegeven bij de receptie. Na een half uur kwamen ze met een sleutel aan om het kluisje open te maken. Vervolgens konden we gewoon weer onze eigen code ingeven. Dus met een hoofdsleutel kun je de kluisjes gewoon open maken. Ik heb vervolgens mijn waardevolle spullen in mijn koffer gedaan en natuurlijk afgesloten.
Groetjes didi
Ik weet welk hotel je bedoeld.
Wij halen er af en toe klanten af. De balans is helaas triest.
Gestolen mobieltjes, kluisje leeg en andere zaken.
Die kluisje zijn echt geen garantie.
Weet niet wat je gaat doen, maar als je gaat duiken kun je ook je waardevolle zaken daar achter laten. Veel klanten stoppen hun zaken bij ons in de safe.
Succes en fijne vakantie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?