lange broek

• Ingrid

Over ca. 5 weken vertrekken wij met 8 personen naar Titanic Resort.Mijn vraag is of de heren 's avonds bij het diner een lange broek moeten dragen of mag dat ook een korte cq.kuitbroek zijn?

En kun je in Egypte ook jerrycans water kopen net als in Spanje en Turkije?

Ingrid

• Mandy

In Hurghada zelf volstaat een 3/4 kwarts broek bij het eten wel. Je ziet ook mensen (vaak duitsers) met korte broek, maar ik vind dat zelf voor het eten niet echt netjes. Bij ons in het hotel stond er ergens gewoon normale kleren, niet op chic, maar ook geen zwemkleding.

• cor (voodoodivers)

Over het algemeen loopt iedereen er in vakantiekleding bij.

Dit ook bij het eten, je @!#$ er echt niet in een lange broek te gaan zitten.

• Ermo

Oke dus dan gaan de heren in kuitbroek en de dames?????????????????

• chantal

Toen wij in egypte waren heeft me man soms gewoon een nette korte broek aan gehad tijdens het eten en ik een rok of een korte broek ze zeiden in het hotel er niks van.

• Ermo

En hoe zit het met het water dan?

• shoushou

je kan idd van die hele grote flessen kopen. met iets van 5 liter ofzo

• starfish

de russen zijn de ergste…

gewoon in een mega kort rokje, of bikini met dooschijnende blouse erover en meer niet. Te erg gewoon, echt respectloos. Je kunt best in een rok of korte broek dineren, denk eens aan hoe je hier in een reastaurant zou gaan zitten. Egypte heeft net als wij hier in nederland ook z'n regels en gewoonten.