ZWIJGEN

• Frans

Artikel in het dagdlad van het noorden van 8 juli, Voorzitter Jacques Smits van de stichting kinderontvoering moet zwijgen van minister Donner. Artikel gaat over twee ontvoerde kinderen die ontsnapt zijn van hun vader naar de Nl ambassade in Damascus,Syrie. Onze Jacques doet dit natuurlijk niet en reageert, dat hij de enigste is die die kinderen daar weg kan krijgen, omdat justitie het lands belang hoger inschat dan wat dan ook. Jacques hoopt dat onze regering het voor elkaar krijgt want dan reist hij af naar Egypte om 80 kinderen bij de Nl ambassade af te leveren en dan mag onze regering ze daar weg halen. WIJ die de mensenrechten zo hoog in het vaandel schijnen te hebben, en het liefst veel afgeven op een ander land bv. Egypte waar mensen worden gedwongen te zwijgen, lijkt er op dat het hier niet veel anders is. Hoop dat hier veel reacties op komen. Geef deze site door aan de journalist van ons dagblad, misschien stelt het niets voor, maar niets doen is niets. En soms moet men zwijgen, maar belangrijker is weet wanneer je moet spreken. Ieder heeft zijn eigen mening ook hier pos. of neg. is niet belangrijk, een eigen mening en respect van anderen voor je mening is enigste wat belangrijk is.

Franske

• Jol

Oke…ik kan uit het bericht niet uithalen waar ik kan reageren. Ik vind het een schande hoe onze NL regering bijna niets doet aan kinderintvoeringen. Zeg maar waar ik kan reageren.

P.S: de Belgische Ambassade in Cairo heeft wel iets op de site staan over kinderontvoeringen. Waarschijnlijk hebben die wel of een ander vedrag getekent.

jol

• Frans

Prikbord egypte, alle artikelen van Jacques, klik maar op zijn naam dan krijg je te zien hoe je een stroom aan informatie kunt krijgen.

• Jol

Ja, dat snap ik, maar ik dacht eigenlijk dat jij bedoelde dat je kon reageren op dat krantenartikel.

gr, Jol

• Henry

Ja, leuk ;weer een ontvoering van kinderen naar het buitenland!!

Maar wat doet Nederland zelf, welk verdrag moet getekend worden dat moeders zelf de kinderen ontvoeren in Nederland zelf ??

Nederland is opzich al ziek van zich zelf!!! wat omgang betreft met kinderen en ouders

hierbij geldt altijd: kinderen zijn de duppe de andere ouder het slachtoffer.