hotel aquafun

• philippe steen

Hallo,

Wij gaan op 20 juli voor de 5de maal naar Hurghada.

Wij zijn altijd naar alf leila geweest maar dit jaar kozen we voor aquafun!

Heeft iemand daar al geweest of gehoord of het een goed hotel is?

Veel foto's vind je niet sites!

Alvast bedankt! Groetjes…

hallo,ik ben 30juni terug gekomen van aqua fun.het is daar goed vertoeven,alleen de all in formule vond ik niet zo geweldig.maar verder is alles oke,aardig personeel.philippe steen schreef:

>

> Hallo,

> Wij gaan op 20 juli voor de 5de maal naar Hurghada.

> Wij zijn altijd naar alf leila geweest maar dit jaar kozen we

> voor aquafun!

> Heeft iemand daar al geweest of gehoord of het een goed hotel

> is?

> Veel foto's vind je niet sites!

> Alvast bedankt! Groetjes…

• philippe steen

Van harte bedankt voor je reactie! We weten dat all inn niet zo perfect is maar ja we maken er het beste van want je hebt de stralende zon en het prachtig stadje met de (soms wat heel vervelende verkopers) en de vele leuke winkeltjes!

Kan je mij soms zeggen of de airco goed werkte en anders nog wat info van het hotel? Alvast bedankt hé…

Groetjes en nog enkele dagen en dan word het genieten…

de airco was perfect,kun je zelf instellenen er zitten spiegelramen in,je kunt wel naar buiten kijken maar niet naar binnen.je kunt smiddags in het resturant eten of op het strand,maar dan moet je weer betalen.als er een buikdanseres komt en je wilt kijken moet je ook betalen.maar mijn kamer was beneden ik kon alles goed zien en gratis.maar verder vind ik het een prima hotel en heerlijk eten.veel plezier als je op vakantie gaat.

• philippe steen

Heel erg bedankt voor je tips!

Doeiiiiii….

graag gedaan.

• jory

Aan philippe steen:

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Egypte en naar Hurghada.

We hebben geboekt bij Alf Leila Wa leila. Wij zijn een stel van 23 en 25 jaar, is het daar goed vertoeven en hoe is het voor de rest daar? En hoe is het strand, mooi snorkelen??

Ik hoor het graag.

• philippe steen

Hallo,

Wij zijn 4x naar alf leila geweest.

het is een goed en proper hotel en ook het eten was te doen, je weet dat je in een ander land bent en dat het eten niet zoals thuis is, maar je vind er wel altijd wat bij dat je wel lust! ook de kamerjongens doen goed hun best geef ze een kleine fooi en ze springen voor je ook je bar word goed opgevuld dan! geen negatieve dingen en je zal zien dat je echt in het paradijs toe komt het is een prachtig hotel en je hebt er ook een paardenshow achter in aan het hotel! wij gaan nu op 20/07 naar hotel aquafun omdat dit hotel aan het strand ligt daar alf leila niet aan het strand ligt.je kan wel boeken in het hotel om mee te gaan snorkelen of met de quads te gaan rijden en doe dit zeker het is echt de moeite! als je naar het nieuwe stadje wil neem je een taxi en betaal dan ong.20 pond enkele reis geef niet meer ze proberen wel hoor…ook titanic aquapark is 5 min.van het hotel dit is een waterpretpark en het is heel tof! als je in het stadje bent ga dan zeker naar mister x dit is een typische egyptische loungebar om heerlijke sischa te roken en er is ook heel goede muziek! Hopelijk een goede toffe reis en als je vragen hebt…

• jory

Hoi Philippe,

Bedankt voor je reactie!

Hoe ver is het strand vanaf het hotel? Wij willen inderdaad gaan snorkelen, ik heb al snorkelspullen gekocht en die quadsafari lijkt me ook helemaal te gek!

Ik heb halfpension geboekt, dus de drankjes komen er nog bij.

Is er verder nog wat in de buurt bij het hotel?

Moet je betalen om naar zo'n show te gaan?

Alvast bedankt!

• philippe steen

hoi,

normaal is er een busje van het hotel die je gratis naar het strand van hotel remyveera voert, dit is om het half uur verdere uitleg vind je aan de receptie.

anders zijn er in het centrum openbare stranden mits een heel kleine inkom je kan er heel goedkoop eten en drinken! ga zeker mee snorkelen en doe ook de quadsafari dit is heel tof!

normaalgezien zijn de shows gratis in het hotel, het loont echt de moeite! er is ook een barbeque iedere week mits betaling van 10e(denk ik) met prachtige show erbij!

stuur je emailadres eens door dan sturen wij wat fotos door van dit hotel.

ons emailadres is:philippe.steen@telenet.be

Tot later…