A.s. donderdag nog drie weken

• Esther Muskens

Jaja… het aftellen is begonnen… de weken vliegen voorbij !

Via deze prikpagina al veel “voorplezier” gehad en veel informatie kunnen

vinden.

Nu rest mij nog een vraag : wat moet ik goed in de gaten houden wat je wel en niet moet doen en hoe kun je jezelf overal het beste op voorbereiden ?

• happygirl

Geen pakjes van een ander mee terug nemen naar Nederland :p (bezorgde client durkte dit op mijn hart)

Ik denk dat je gewoon alles lekker over je heen moet laten komen en genieten van de andere cultuur. Ik denk dat het belangrijk is dat je goed moet weten bij wie je moet zijn als er iest aan de hand is bv je hostess en hoe je die kan bereiken. Die kan je overal bij helpen

• Frans

Denk dat jij nog even goed op het PB moet kijken naar de prijzen van veel dingen. Ze ruiken daar dat je er voor de eerste keer bent en denken dan maar aan 1 ding, en dat is hoe krijg ik zoveel mogelijk geld van haar. Verdiep je even in wat prijzen, en als iemand 100 le vraagt begin jij met een derde, meestal kom je dan op de helft uit. Laat je niet inpalmen door zielige verhalen want ze hebben het allemaal arm, veel kinderen die een enge ziekte hebben, een vrouw die half dood is, en meer van dat soort dingen.

Paar voorbeelden, taxi busje 1 le, een taxi voor de hele dag 100 le, grote handdoek 35le, Malboro 75le, Fooi voor schoonmaak 5 le of iets minder, kofferpakker op vliegveld en bus totaal negeren, anderhalve liter cola 5 le.

Hoop dat je hier nog iets aan hebt,

Wens ik je nog een heel prettige vakantie toe,

Franske