wie vertrekt ook op 1 aug?

• Sandra

Hallo allemaal,

Op 1 aug, vertrek ik, alleenstaande 36 jarige moeder met 15 jarige dochter naar Hurghada.

hotel Regina style. Heeft iemand ervaringen met dit hotel??

Aangezien ik het toch wel een hele gewaagde onderneming vind, hoop ik op dit forum alvast “kennis te maken”met medevakantiegangers.

Wij zijn van plan om diverse excursies te maken, als de hitte draaglijk is, en zeker Papa's bar te bezoeken.

Ik hoop op reacties ( man vrouw, met/ zonder kids, leeftijd enz. maakt niet uit

Groetjes,

Sandra

• Bianca

Hoi Sandra,

Wij, moeder en dochter, gaan dus ook op 1 augustus naar Hurghada. Ik heb je een email gestuurd, die zal je inmiddels wel hebben.

Groetjes Bianca

• Jordi B.

Hallo Sandra,

wij ( 4 personen) vertrekken ook op 1 augustus richting Hurghada.

Ons hotel heet Sindbad Aquapark en we gaan voor 15 dagen.

Vorig jaar ook naar dit resort geweest.

We gaan normaal gesproken nooit twee maal naar hetzelfde, echter was ons het zo goed bevallen dat we terug gaan.

Excursies: Je moet zeker een dag de zee op gaan met een duikschool. Wij hebben goede ervaringen met Voodoo Divers (zijn Nederlanders).

Je kunt als je niet mag duiken lekker snorkelen tussen de mooiste riffen en vissen.

Dit jaar gaan we op maandag 7 en maandag 14 augustus een dagje met Voodoo Divers de zee op.(snorkelen)

Echt een aanrader.

Fijne vakantie!!

groetjes, Jordi B.

• stina

hallo sandra ,

leuk dat je naar egypte komt en het is veilig hoor, ga ook eens naar christa in de dutchbar, leuk mens kun je alles aan vragen, ze verkopen senseo en broodjes kroket, tis er altijd gezelig bij princess hotel misschien zie ik je wel daar