27 juli t/m 10 augustus

• Henk

reageer maar even op mijn emailadres dan geef ik je mijn msn adres

• Femke

Hoi Henk en Esther,

Ik zie dat jullie ook begin aug in Hurghada zitten. Ik ga 1 aug voor 15 dagen naar hotel Bella Vista met mn vriend. Wij zijn ongeveer van dezelfde leeftijd als jullie, 22 en 24 en komen uit Limburg (Venlo). Wij zitten in Hotel Bella Vista, jullie toevallig ook?

Groetjes..

• Esther Muskens

Hoi Femke,

Mijn vriend (kevin) en ik gaan 27 julie voor 15 dagen naar Hurghada. Mijn vriend is 24 en ik ben 22. Wij gaan naar hotel Grand Azur Horizon (misschien dat je ergens kunt zien of dit dichtbij jullie hotel is). Wij zijn van plan om een introductieduik te gaan maken en ook naar het centrum van Hurghada te gaan. Wellicht kunnen we ergens afspreken en er met zijn allen een leuke dag / avond van maken. Wij komen uit Kaatsheuvel en Oosterhout (Noord Brabant) en wonen beide nog thuis. We zijn nu echt aan het aftellen… a.s. donderdag nog drie weken.

Groetjes,

Esther en Kevin

• Femke

Hoi Esther,

Het lijkt ons wel gezellig om een keertje een avondje af te spreken, maar hoe gaan we dit afspreken? Kunnen nou nog niet zeggen welke avond we kunnen, wanneer we excursies doen enzo.

Ons hotel ligt wel in het centrum, hotel bella vista, dus wij zijn waarschijnlijk wel elke avond daar ergens te vinden.

Groetjes Femke

• Esther Muskens

Ja afspreken is een beetje moeilijk, maar wie weet komen we elkaar tegen en wie verzinnen we van te voren nog iets waardoor we wel kunnen afspreken.

• Femke

Inderdaad, in ieder geval alvast een hele fijne vakantie, en wie weet tot dan in Hurghada!

Groetjes!

• Marloes

Hallo

Ik ga samen met mijn vriend van 25 juli tot 8 aug naar Hurghada, dat is dus bijna gelijk met jullie

• Esther Muskens

Hoi Marloes,

Dat is inderdaad bijna gelijk met ons !

Naar welk hotel gaan jullie ?

En zijn jullie nog van plan om dingen te gaan ondernemen of wat willen jullie daar allemaal gaan doen ?

Groetjes,

Esther & Kevin

• Marloes

Hoi Ester en Kevin

Wij zitten in hotel Sun & Sea. We weten verder nog niet helemaal wat wij gaan doen. We willen in elk geval duiken, kameel rijden en naar de piramides. We kijken daar wel wat we precies gaan doen. Weten jullie het al?

groetjes Marloes

• Esther Muskens

Wij willen inderdaad ook gaan duiken (waarschijnlijk een introductieduik bij Cor Voodoodivers) en willen een dag naar Luxor en/of Cairo !