27 juli t/m 10 augustus

• Esther Muskens

Is er nog steeds niemand die in de periode van 27 juli t/m 10 augustus in Hurghada verblijft ?

Ik weet dat ik deze vraag al eerder heb gesteld, maar eigenlijk niemand op geantwoord en de vraag staat alweer bijna onderaan de pagina dus valt misschien niet meer zo op :)

Mensen dit is niet verkeerd bedoeld maar ben gewoon benieuwd.

• Ermo

Nee wij gaan pas 15 augustus maar dan ben jij al weer weg

• Jordi B.

Hallo Esther,

wij zijn er van 1 augustus tot 15 augustus.

Hotel Sindbad Aquapark (zijn we vorig jaar ook geweest, super!)

gr, Jordi B.

• marody

Hoi,

Wij zijn er van 4 tot 12 augustus…

Hotel Primasol Resort

Is voor het eerst dat we met ons 5 (we hebben 3 jongens van 15,12 en 10) op hotel gaan…

Hopelijk valt het mee!

• Henk

Wij gaan op deze dagen precies ook naar hurghadaEsther Muskens schreef:

>

> Is er nog steeds niemand die in de periode van 27 juli t/m 10

> augustus in Hurghada verblijft ?

>

> Ik weet dat ik deze vraag al eerder heb gesteld, maar

> eigenlijk niemand op geantwoord en de vraag staat alweer

> bijna onderaan de pagina dus valt misschien niet meer zo op :)

>

> Mensen dit is niet verkeerd bedoeld maar ben gewoon benieuwd.

• Esther Muskens

Henk, naar welk hotel gaan jullie en wat zijn jullie vliegtijden en met welke touroperator gaan jullie ? Wij gaan naar Hotel Grand Azur Horizon en hebben geboekt via GoMundo ( internet ) en transfer wordt verzorgd door Corendon. Onze vluchttijden zijn heen ongeveer om 14.00uur en terug naar Nederland ongeveer 21.50uur dacht ik zo uit mijn hoofd. Wij vliegen met Transavia.

Wij ( mijn vriend en ik ) zijn 22 en 24 jaar oud en komen uit Brabant. Ben benieuwd dat er in deze periode ook veel jeugd of mensen uit Brabant in Hurghada hun vakantie doorbrengen.

Ik ben trouwens ook benieuwd of je bij deze vluchten eten aangeboden krijgt of je dit zelf moet betalen !!!

• Henk

wij vliegen met Transavia en ik verwacht wel dat er eten bij zit. ik heb zelf nog nooit een vlucht gehad zonder eten haha. Wat de vluchttijden zijn weet ik niet want die krijgen we pas 4 dagen van te voren te weten. We hebben geboekt via Jiba ( ook internet ). Ik heb er allemaal wel vertrouwen in maar hoe het verder in Hurghada gaat dat weet ik ook niet. we wachten wel af.

Ik ga samen met mijn vriendin er heen, zij is 25 en ik 23. Zij woont in Rotterdam en ik in Maasbree (limburg). ik ga vanaf januari 2007 bij haar wonen. om mijn studie af te maken en natuurlijk lekker bij haar te zijn.

als je nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel. ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

gr Henk

• Ermo

Wij vliegen ook met Transavia maar daar zit geen eten bij.

En de vliegtuiden zijn wel al bekend ook al zijn dat nog niet de defenitieve maar wij hebben ze wel al gekregen. Gewoon om vragen bij het reisbureau.

• Henk

Henk schreef:

>

> wij vliegen met Transavia en ik verwacht wel dat er eten bij

> zit. ik heb zelf nog nooit een vlucht gehad zonder eten haha.

> gr Henk

Dat eten kun je mooi vergeten, je mag er wel grof voor betalen.

een andere Henk.

• Esther Muskens

Henk, in welk hotel zitten jullie. Wel leuk want jullie zijn bijna van dezelfde leeftijd als ons. Wij zijn ook van plan om een introductieduik te gaan maken dat hebben we ook nog niet gedaan en een andere excursie (weten nog niet welke excursie). Zijn jullie ook nog iets van plan om te gaan ondernemen daar ?