Wie kan ons vertellen watvoor eten we kunnen verwachten in Hurghada ?
We hebben een All Inlcusive hotel (4/5 sterren) met een buffetrestaurant, a la carte restaurant en Italiaans restaurant.
Groetjes,
Esther & Kevin
Het eten in de hotels is vrij westers georienteerd. Naast rijst vind je waarschijnlijk ook diverse pastagerechten. Het open buffet biedt meestal een ruime keus aan gerechten, salades, vlees en niet te vergeten overheerlijke toetjes, zoet gebak en taartjes. Je kunt gewoon alles eten maar een beetje oppassen (sommige toeristen krijgen buikklachten) met bavarois (zitten rauwe eieren in).
Salades worden meestal gewassen met afgekoeld gekookt water (heb dat in diverse hotels zelf gezien)
Veel plezier!
En als je het eten niet lekker vindt kun je altijd nog gaan eten bij pizzahut of de big M.
gr. Jol
Bedankt voor de informatie, maar mensen gewoon blijven reageren op mijn bericht… hoe meer informatie hoe beter !
Ja een pizzahut / Mc Donalds is nou ook niet echt dat je zegt… daar ga ik voor naar Egypte !
Over buikklachten heb ik hier speciale diarree remmers gehaald bij de apotheek (niet die van kruidvat of andere goedkopere) welke beter moeten werken voor mensen in Egypte (werd mij verteld).
Ook is er mij verteld dat we muggenmelk (eigen merk / deet) het beste mee kunnen nemen voor de muggen. Hebben mensen hier informatie over ? Afgelopen maandag heb ik Hepetitus A en DTP laten vaccineren moet ik me nog ergens anders op voorbereiden of medicijnen meenemen ?
Groetjes,
Esther & Kevin
Ermo schreef:
>
> Mag ik vragen hoe die diaree remmers heten die je bij de
> apotheek hebt gehaald?
> Bedankt
Antinal.
Hou er wel rekening mee dat dit een antibioticum is.
Een middel dat daar vrij te koop is en hier krijg je zoiets alleen op doktersrecept.
Gevaar bij gebruik van dit middel zit er enerzijds in dat je resistent kunt worden en anderzijds dat dit middel van invloed kan zijn als je andere medicijnen slikt (of de pil…!!!)
Henk.
Je kunt ook STREPTOQUIN kopen. Net als veel geneesmiddelen geen fijn goedje maar werkt perfect. Beter als een week op het toilet zeg ik dan maar.
Na 2 of 3 uur is elke vorm van racerij van de baan.
Kost slechts 3 pond per strip van 10 stuks.
Het is inderdaad waar wat Henk ook al geschreven heeft over antinal.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?