hotel minamark hurghada!

• nienke

hoi hoi,

ik ga 6 tot en met 13 juli naar hotel minamark met een vriendin van me! ik ben heul benieuwd of er nog meer mensen zijn die er dan heen gaan! laat ff weten… en is het allemaal goedkoop in hurghada?…. eten, drinken, sigaretten?

ik hoop gauw op een reactie

• cor (voodoodivers)

Het eten is goedkoop, de rest ook. Maar het is wel afhankelijk van waar je het koopt en of je zelf een inzicht hebt van de prijzen.

Als voorbeeld:

We hebben 2 klanten en de volgden dag komen ze weer op ons DC.

Vol trots vertellen ze dat ze een waterpijp gekocht hebben.

Ja, de verkoper vroeg 210 Euro en we hebben hem voor 70 Euro gekocht.

Heb de klanten niets gezegd, maar wij kopen dezelfde waterpijp voor 10 Euro.

De prijzen hier zijn niet te vergelijken met NL en je laat je gauw bedotten, omdat het in de ogen van de toerist goedkoop is.

Succes en een fijne vakatie.

• Yvonne

Hoi Nienke, ook wij gaan de 6e naar Minamark! Het wordt voor ons de 6e keer in relatief korte tijd. Het is een middelgroot hotel zonder al te veel poespas. De meeste hotels zijn groter maar wij vinden de “kleinschaligheid” van Minamark juist leuk. Personeel is erg leuk en aardig, hotel is schoon en het eten is goed (op den duur wel een beetje eenzijdig). Helaas waren de laatste keren er veel Russen en die kunnen vrij vervelend zijn. Klein strandje met voldoende ligstoelen en lekker zwembad. We zien elkaar daar ongetwijfeld, veel plezier!

• nienke

hallow yvonne,

dank je wel voor je reactie en informatie! hoezo gaan jullie daar eigenlijk zo vaak naartoe? wij gaan met gogo tours! ik zit al met smart te wachten totdat ik de tickets met vliegtijden binnen krijg!

greetz, nienke