aladdin Hotel

• petra

Wie kan er meer vertellen over dit hotel en omgeving?

• jose

hoi petra

wij zijn net terug uit ali baba het hotel wat ernaast ligt en ik kan je vertellen dat het een gigantisch mooi hotel is het strand voor het hotel is met kiezels als je richting yasmine loopt word het strand beter.Je zit ver van het centrum ca 20 km een taxirit kost je 50 pond.Kijk alleen uit op het vliegveld met de jongens van de karren ze komen naar je toe om geld te wisselen ze drukken je 7,50 in de hand terwijl ze in eerste instantie 10 euro klein hebben zorg dat je 1 euro los in je zak hebt ons is het overkomen verder wens ik je een fijne vakantie!!!

mocht je de vloek van de farao krijgen vanaf het hotel is het linksaf slaan en ca 15 min lopen naar een goedkope apotheek maar dat wens ik je niet toe

• joyce ramaker

hoi jose

jij bent flink afgezet om naar de stad te gaan

ik zat in titanic en heb 20 pond betaalt

zal ook wel te veel zijn maar 50 pond is wel heel extreem

joyce

• jose

hoi

daar kwamen we later achter hij zou ons naar een goedkope apotheek brengen maar taxi chauffeur had een aandeel in apotheek en we zouden 150 euro voor 20 pillen betalen. afzetterij alom dus dat gebeurt ons nooit meer!!!

• starfish

hoi!

ik ben net twee dagen terug en hab daar 12 dagen gezeten.

vraag maar wat je wilt weten?

• starfish

wij hadden zelf pillen uit nl meegenomen, waarvan werd gezegd dat ze (plaatselijke bevolking) niet hielpen. nou ze werkten prima hoor!

laat je dus niets wijs maken!

• petra

Hoi,

Ik heb best veel fotos gezien van dit hotel, maar ziet het er echt zo uit dat wat je krijgt?

En ze hebben een privestrand, is dat niet zo ver lopen van je kamer af, vanwege dat ik foto heb gezien en zag dat er er verschillende hotel kamers door elkaar lopen?

Dus lijkt het resort mega groot.(Of is dat een verbeelding?)

En all-inclusief is dat echt zo? (of heb jij dat niet gehad?)

En Cultuur van het hotel, een beetje uit te houden?

Mvg, Petra

• starfish

nou als je de foto's van de reisgids vergelijkt, dan lijkt het best wel hoor. natuurlijk ziet het r net iets beter uit, maar da's altijd voor de foto ;)

echt heel groot is het niet, we hebben hotels gezien die veel groter waren. wij zaten precies in het midden. ongeveer 5 min. lopen naar t strand, restuarant receptie etc.

all inclusive:

ja eigelijk zit alles erbij. frisdrank, snacks, gebak, fruit, tussendoortjes, drank (lokaal, maar voor bijvoorbeeld niet-egyptisch bier moet je wel betalen.) bij alladin kun je van 6.00 tot 00.30 van je all inclusive eten en drinken gebruik maken. Daar buiten niet. Daarvoor kun je weer gebruik maken van late-diner (wel even bij de receptie afspreken) of een lunchbox (die je een dag van tevoren moet bestellen) heel handig dus. In de koelkast stond water dat je gewoon kon pakken.

in het hotel was het prima uit t houden. personeel was heel netjes en vriendelijk.

er was genoeg te doen in en rond het hotel. ook van de andere gasten hadden we eigelijk geen last (incl. die russen hahaha.)

nadeel van all inclusive is als je on 12.00 uur uitcheckt je ook geen eten of drinken meer hebt. dit kun je er wel (kamer + allinclusive) weer bijboeken (en betalen..)

• petra

Bedankt, voor de info.

Ik blijf nog in afwachting van je fotos, kan ik nog iets eer realiseren hoe het eruit ziet.

Mvg, Petra