Heej hallo
Wij vertrekken a.s. zaterdag de 24e naar hilton long beach…
Heeft er iemand nog tips en wie gaat er nog meer rond deze tijd naar hlb misschien een lekkere cocktail drinken…
Chantal
Hee Hallo!
Ben afgelopen weekend terug gekomen uit Egypte, Hurghada. Wij zaten ook in HLB. Echt een super mooi resort. 's avonds echt sprookjes achtig! Met al die lampjes en verlichte bruggetjes. Het is echt gigantisch groot. Heel vriendelijk personeel etc… MAAR….;
Een advies van mij; doe de eerste twee dagen heel rustig aan. Het verschil in temperatuur en voedsel kan je behoorlijk ziek maken. Je moet je lichaam ff de tijd gunnen om te wennen. Althans ik denk dat dat de oorzaak bij mij en mijn vriendin is geweest. Ik werd de tweede dag ineens ziek; diarree, koorts en overgeven. Mijn vriendin begon 's nachts met precies het zelfde. Dokter is gelijk gekomen en heeft ons beide twee injecties gegeven. Tevens kregen we ook een antibiotica kuurtje voor twee dagen. We hebben de excursies moeten afzeggen en hebben twee dagen in onze kamer moeten verblijven. Dit was echt balen! Later hoorde we dat meer dan de helft van de Nederlanders in HLB ziek waren geworden. De een had het wat heftiger dan de ander. Probeer de eerste twee dagen heel simpel te eten, brood, soep, rijst, pasta zonder saus , bananen. Oh…En als je drinken haal, GEEN IJSBLOKJES er in doen en ook koude drank niet te snel drinken. Als je dorst heb kan je beter lauw drinken.
Dit zijn even wat tips waar je op kan letten. Ik zeg het omdat ik het niemand gun om zo ziek te worden zoals wij dat zijn geweest. En daarbij was deze een vakantie een verassing voor mijn vriendin en baalde ik er dus daarom dubbel van.
Overgens hadden wij echt een mooie kamer!! Vraag of je in het hoofdgebouw kan zitten. Dan zit je echt top!
Veel plezier!
groeten Roel.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?