DVD's

• Windlover

Cor,

Bij deze wil ik mijn welgemeende excuses aanbieden voor de houding en de commentaren die ik gemaakt heb. Deze waren niet nodig en ongeplaatst, het enige excuus dat ik heb ik dat ik die dag en enkele dagen daarna in een byzonder slechte bui was en het helaas door mijn kommentaar aan jouw heb uitgeleefd. Zoals jij uiteraard wel weet is het tourisme in Hurghada en ook Sharm way down, en dat heeft uiteraard een zeer negatieve invloed op de “business” zoook de mijne. Dus mijn “owners leggen het vuur aan mijn schenen”

Dus sorry, heb het niet zo bedoeld, maar ja we maken allemaal wel eens een foutje!

And by the way….indien Voodoo Divers geinteresseerd is een tweede center in Hurghada te openen, laat me dan dan weten aangezien ik voor het hotel een nieuwe “Dive operator” zoek.

Finally, ik hoop “zand erover”

Windlover

• Petr@

Nodig Cor lekker uit om samen die zak drop meester te maken :D

• happygirl

Hoi hoi, wil je evntueel ook wel van dienst zijn hoor! wij komen 11 Juli

Mail me maar even: karinsnoeij@hotmail.com

• ferry`

Nou weet ik nog steeds niet over welke hotels hij de leiding heeft

• penzo@zaaijer.eu

14 jaar al !!!!!!!????? tjonge en dan moet cor je vertellen hoe je aan films kunt komen… ongelofelijk zeg…….. en aan je woordentaal te zien kom je al aardig in de buurt van egyptische woordenspeling of word ik nu te moeilijk…..

ei..