DVD's

• Windlover

Ik woon al zeer lange tijd in Egypte en sinds February in Hurghada. Zou het enorm op prijs stellen indien mensen die naar Hurghada op vakantie komen misschien wat DVD films mee zouden kunnen nemen. Ik weet dat je nu bij vele zaken goede aanbiedingen hebt 3 voor Euro 25 of zo. Ik hou van Action & Adventure films, geen Romantische films. En als je toch bezig bent dan een zak zachte drop van Jamin zou ook enorm welkom zijn.

Al s dank en tegenprestatie (uiteraard betaal ik voor de DVD's & Drop) nodig ik diegene die wat voor mij meeneemt uit voor Lunch of Diner in een van de Hotels die onder mijn leiding staat. Ik kan eveneens bereikt worden via e-mail, mijn adres is: rolosurf2005@yahoo.com. Bij voorbaat mijn hartelijke dank !!!

• Petr@

Zak drop wil ik wel voor je meenemen, zoet of zout? Ik heb toch al een kilo zachte spekken en een doos speculaas bij me :D

Wij arriveren 20 juli a.s. in hotel Arabella. Ook zijn we vaak te vinden bij Funny Divers (daar zijn die spekken voor).

Laat maar iets weten!

• Windlover

Fantastisch !!! Zoete zachte drop graag !!! Heb jullie een email gestuurd. Alvast hartelijk bedankt !!

• cor (voodoodivers)

Je kunt ook naar MBC2 kijken, die zenden 24 uur per dag films uit.

Of koop een video, dan kun je ze opnemen.

En…. als je mensen in Hurghada kent kun je ook DVD's lenen van elkaar.

• Windlover

Uiteraard, ik kan ook naar Cairo gaan en naar de bioscoop. NOg meer “fantastische suggesties” ????

• cor (voodoodivers)

Ik woon al 4 jaar in Hurghada en geef je wat tips. Als je ze niet wilt prima.

Maar graag een beetje normale reactie.

En voor de bios, die is er ook in Hurghada en soms draaien ze europeesche films.

• Windlover

Ik woon sinds 14 jaar in Egypte. Dus weet wel wat ik doen moet.

• cor (voodoodivers)

Ik geef je alleen wat tips en vindt je opmerkingen niet terecht.

Fijn voor je dat al 14 jaar in Egypte woont en succes.

• Frans

Nou kom op hoor, niet die egyptische ment. aannemen. Jullie wonen er al een tijdje, maar ff dvd kun je daar ook gewoon branden net als hier hoor, alle films kun je krijgen. En ik woon er nog niet eens, hoop er binnenkort wel te wonen, kan ik jullie af en toe eens bij de oren pakken, of een borreltje drinken. Ik kies voor het laatste.

• cor (voodoodivers)

Nee Frans, voor mij geen probleem hoor.

Windlover schrijft zelf dat hij pas sinds februari in Hurghada is. Doe hem een paar suggesties aan de hand en dan krijg je zo'n reactie.

Ik probeer gewoon wat vriendelijke tips te geven en dan krijg ik een antwoord op een wijze die mij niet bevalt. Ik ben ook niet onbehoorlijk tegen hem.

Het heeft niets met Eg. mentaliteit te maken, maar met fatsoen.

Zelf ruil ik ook DVD's met een aantal mensen. Heb een video en selecteer de goede films op bijv. MBC2 en kijk die dan wel een andere keer. Zo blijf ik wat voorraad films houden.