Wij willen begin juli naar Hurghada, we zijn hier altidj alleen geweest vroeger in het jaar. Hoe is het met de hitte is die nog uit te houden. Mijn dochter is net terug uit Sharm en Dahad en daar was de hitte bijna onhoudbaar.
Hoi Helma,
Wij gaan 22 juni voor 8 dagen naar Hughada.. geen idee hoe de warmte daar is maar als ik terug ben laat ik het je weten :-)
of er moeten mensen zijn die net terug zijn want ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of het een beetje houdbaar is…. met het weer in NL op het moment kunnen we in ieder geval wel alvast “voorbruinen”!!
Ik ben dinsdag teruggekomen uit hurghada!
En het is warm heeeel warm..
Hebben bijna niet in de zon kunnen liggen,zitten of lopen!
Vorig jaar in oktober geweest met veel betere temperaturen!!
Maar goed als je in de schaduw blijft en er staat een windje(een fohn) is het te doen!!
ongeveer een graadje of 40 en het word alleen maar warmer!!
Alsnog heel veel plezier want het is en blijft een geweldig land als je van zon,zee en strand houd,(ook voor de cultuur natuurlijk,maar cairo en luxor zijn nu helemaal niet te doen door de warmte)
groetjes
Hoi Helma.
Het is inderdaad stikheet in de maanden juli en augustus. Het voordeel vinden wij is dat het een erg “droge” warmte is waardoor je ook niet om de haverklap klam bent en met de harde wind die er staat is het best uit te houden, maar ofdat je echt
in de zon kunt zonnen….. ik kan het niet maar in de wind wordt je ook zeker bruin!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?