6 juli

• Danielle

Hallo

Ik vroeg me af of er toevallig nog meer mensen de 6e van juli naar hurghada gaan en of die misschien al iets weten van de vertrektijden.. we vliegen met transavia..

heb er ook al zo'n zin an.. nog maar 4 weekjes!!!

yihaa…

xxie

• thor

Je kunt op de website van Schiphol de toekomstige datum van een eerstkomende donderdag en de naam van de vliegmaatschappij invullen bij de vertrektijden naar Hurghada. De vluchten zijn meestal het zelfde op dezelfde dag.

• Lydia

Wij vertrekken ook 6 juli en onze vlucht vertekt om 14:35 op de heenreis en om

21:30 op de terugreis.

ben al af aan het tellen!!!

• Danielle

He Lydia..

Vliegen jullie ook met Transavia… zou wel mooi zijn als wij dan ook die tijd hebben das natuurlijk helemaal niet een verschrikkelijke tijd!

Hoe ben je erachter gekomen dat dat je vliegtijd is dan?

Ja ik ben ook al zwaar aan het aftellen…

Nog maar 3,5 week dan stop ik al lekker met werken!!

groetjes danielle

• Lydia

Hoi Danielle,

Ja wij vliegen ook met transavia.

Mijn zus werkt op een reisbureau dus dat is wel makkelijk en ik had haar gevraagd

even te kijken of de vluchttijden al bekend waren.

Ik moet erbij zeggen dat dit niet de definitieve tijden zijn dus er kan nog wel het een en ander veranderen.

Ik hoop het niet want dit is best wel ideaal. We hoeven niet in de spits naar schiphol te rijden en met vertrek heb je ook nog best een lange dag in hurghada.

Naar welk hotel gaan jullie? Wij gaan naar titanic resort. Wij hebben nl. 2 kindjes

dus ik denk dat die zich daar wel gaan vermaken.

Groetjes Lydia

• Danielle

das idd handig dat zij in een reisburo werkt.. maar ik hoop dan wel dat dat onze tijd is! zou idd helemaal geweldig zijn.. maar het kan natuurlijk ook zijn dat ik alsnog op een andere tijd als jij vliegt of nie.. ik weet niet hoeveel vluchten er op zo'n dag naar hurghada gaan?

maar wij zitten in hotel MinaMark. aan de zee.. dus heerlijk!. we gaan met 6 personen 3 stelletjes. we hebben allemaal nog geen kinderen.. we zijn tussen de 21 en 24 jaar.. dus daar hebben we nog genoeg tijd voor..

Maar ik heb er echt zo'n zin in..

Maar goed als het goed is krijg je toch 2 weken van te voren de tijden enzo door of nie?

Groetjes danielle

• Lydia

Volgens mij gaan er inderdaad meerdere vluchten per dag dus maar hopen dat de tijd inderdaad gunstig is.

Nou ik wens jullie zessen een geweldige vakantie toe en veel plezier.