bingoreizen/ vliegtuigmaatschappijen

• robin.b

hoi alemaal!!

Weet iemand van jullie wellk hotel je terecht komt als je een 2 0f 3 sterren bingo reis bij skytours boekt??

weet dat het vroeger hor{hurghada}palace was

En met welke vliegtuigmaatschappijen ze vliegen op weet martinair maar heb zelf wel is in lotus air,amc airlines en air memphis en gellof me dit doe ik niet meer ,dat ik dit 3x heb overleeft mag een wonder genoemt worden

alvast bedankt,

Robin

• Henk

En wat is nu je vraag?

• Maya

Henk, Robin vraagt is in welk hotel ze terrecht zullen komen en met welke maatschappij ze zullen vliegen.

Ik weet dat je een voorkeur kan geven, waaronder Hor palace.

En dan maar afwachten of dat ook gaat lukken.

Volgens mij vlogen kennissen van mij toen met Egypt air.

• Gipsy

Als het je ook maar iets uitmaakt in welk hotel je komt, moet je zeker geen bingo boeken. Alleen als je de accomodatie totaal niet belangrijk vindt is dit iets voor je.

Het enige wat interessant is bij zo'n bingo, is de prijs. En die prijs is lager omdat de kamers die toevallig vrij zijn, op die manier bezet kunnen worden.

Een voorkeur opgeven heeft totaal geen zin, daar wordt geen rekening mee gehouden. Als je een voorkeur hebt, moet je gewoon dat hotel boeken en zeker niet voor een bingo kiezen.

Bij Sky kunnen ze je zelf vertellen met welke maatschappijen ze vliegen, dat zijn vooral de goedkopere (en vaak omstreden) Egyptische charters. Kun je trouwens ook op de website of in de gids zien. Zeker niet Egypt air, dat is geen chartermaatschappij.

het gaat hier natuurlijk om low-budget maatschappijen, alle waar is naar z'n geld.

Voor een dubbeltje op de eerste rang is er ook hier echt niet bij.

• rene

juist. heb het één keer gedaan, en de reden dat ik niet klaagde was: de prijs, en het feit dat het voor mij alleen een plek om te overnachten was. ik kwam er alleen om te duiken. later zag ik andere prijzen voor hor palace, en dacht ik: van mn langzalzeleven niet, dus. ik vloog trouwens met de helaas overleden maatschappij dutch-bird, may she rest in peace….

• robin.b

Bedankt,

geen bingo voor mij !!!