helpen

• ger of ank

Nou Ingrid.

In mijn ogen ga je hier echt te ver,een beetje dollen zo al je zelf aan geeft gaat mij te ver.

• Frans

#Denk dat Ingrid het wel begrijpt, niet allemaal over haar heen vallen gelijk want denk echt dat ze een goed hart heeft. Ieder mens moet fouten kunnen maken, en als je er dan vooruit komt dat je fout zit vind ik al heel wat tegenwoordig. Nou Ingrid zal Samir volgende week wel uit leggen wat er aan de hand was, maar heb hem ook al het een en ander vertelt, en denk dat hij ook wel iets heeft gehoord van Marianne. Hoop niet dat dit Ingrid er van weerhoud om hier weer op het PB te komen, zou zeggen zand er over.

Groetjes, Frans

• marianne

goedemorgen….

ik heb met samir gesproken hoor en gezegd alles van zich af te zetten en er niet mee te blijven lopen wat hier allemaal gebeurd is ….gelukkig zag hij het zelf ook in om het zo te laten.

hoop dat als ingrid er heen gaat ze met hem gaat praten en alles duidelijk word.

misschien horen we dan nog even wat er zoal fout is gegaan…

zoals frans al zegt……iedereen maakt wel eens fouten dus zand er over..

fijne pinksterdagen allemaal

marianne

• Frans

Toch nog even wat vragen aan Ingrid, zou je toch een e mail voor Samir naar mij toe kunnen sturen met daarin woorden van jezelf om hem gerust te stellen, dan stuur ik hem wel door naar hem? Waarom? samir heeft mij net een sms gestuurd en hij is erg verdrietig en bezorgt, hij is bang dat iedereen hem een bedelaar vindt, en weet zeker dat hij nog nooit iemand direct of indirect om geld heeft gevraagt. Heb cotact met hem gehad en bepaalde dingen uitgelegd, maar hij is een opkropper en peinst te veel. Denk dat als hij een e mail van jou via mij krijgt , dat dat hem een stuk helpt, vind ook dat je hem dat verschuldigd bent. Beloof je dat ik daarna je adres weer weg doe, ben niet iemand die daar misbruik van maakt. Mijn adres staat gewoon open ff klikken en je hebt hem. Vind ook dat we er nu over op moeten houden, een mens is gewoon te snel beschadigd. En een van mijn hobby,s is om die mensen weer iets te herstellen, belangrijk onderdeel van mijn werk.

Groet, Frans.