helpen

• marianne

net terug uit egypte en heerlijk gehad.

samir gesproken die ik al lang ken en hij was een en al verbazing wat hier in nederland op prikbord gebeurd….leek of hij in een film terecht gekomen was waar hij zelf zonder te weten een hoofdrol in speelde……hij snapt er werkelijk niets van.

kende absoluut geen ingrid en had aan niemand telefoonnummer of mailadres gegeven …..hij zou graag het mailadres van de ingrid willen hebben zodat hij met haar kan mailen over wat er zoal gebeurd op prikbord alhier….kan me voorstellen dat als er over je gepraat word in een ander land en je dat te horen krijgt dat je stomverbaasd bent..

dus ingrid mocht je weten welk mailadres of telefoonnummer hij heeft neem dan eens contact met hem op en vertel hem wat hier zoal gebeurd…..wie weet word alles dan duidelijker…en zeker voor en hem en ook voor jou…

marianne

• marianne

vergat het bericht waar het om ging erbij te zetten ..

dit stond begin mei op prikbord….

Wij(mijn vriendin) en ik zijn net terug uit Hurgada,was voor ons de eerste keer.We zaten in Hor Palace en dat is ons buiten de russen om erg goed bevallen.We zijn heel goed bediend door al dat lieve personeel,oa door Samir,Nadin en Ben we zijn er ook achter gekomen dat deze jongen heel veel moeten werken.En daar een schijntje voor krijgen,hoorde zoiets van 100 euro in de maand en dat voor 7 dagen in de week.Nou hebben zij gevraagd(wel niet zo direct) of wij elke maand wat geld willen over maken,doe ik hier goed aan? of hoe kan ik ze anders helpen?

Ingrid

• ingrid

Sorry,had niet verwacht dat er mensen naar samir zouden gaan om te vragen hoe het zit.Heb inderdaad nooit emailadres of telefoonnr gehad en heb ook nooit geld gegeven of wat dan ook,zat gewoon beetje te dollen zoals meer mensen dat hier doen.

• marianne

samir kwam zelf naar mij toe om opheldering te vragen want was zeker al op de hoogte gebracht van alles……de jongen was echt helemaal confuus van alles!!

dollen???? sorry maar vind het geen dollen als je het over iemand gaat hebben die zelf nergens van weet….maar oke ik ga er verder niet op in…..heb er mijn eigen gedachten over en laat het zo..

fijne weekeinde

• Frans

Nou ik dan ff wel. Samir is mijn broertje en als het om mijn familie gaat zit ik er boven op.

Inderdaad samir weet alles, want dat weet hij van mij, volgende week gaan we weer naar hem toe, en hij wil graag alles weten van mij, en dat komt hij ook te weten. Denk dat hij wel alles weet maar goed heb heel vaak contact met hem. Mijn eigen fam. zie ik niet zo vaak meer, want zoals bij iedereen ieder huisje heeft zijn kruisje. Samir zit in mijn hart dus als iemand aan hem komt komt diegene aan mij, en ik denk niet alleen aan mij maar aan nog een aantal mensen meer.

Zo zie je maar Ingrid dollen is leuk maar als het om mensen gaat moet je iets meer oppassen, de wereld is maar klein. Daar tegenover denk ik dat jij een goed mens bent, maar pas aub een beetje op met andere mensen, want je ziet de wereld is maar klein.

Nog een paar dagen en we gaan weer, heerlijk.

En de dolfijnen die WIL ik nu zien, maar dan wel vrij ha ha .

En anders toch maar vangen schijnt dat ze op de bbq goed smaken

grapje

Groetjes Frans

• ferry`

Vind dit geen dollen meer,komt mij beetje over als aandacht zoeken.Ook Samir is mijn broertje(hij ziet mij meer als een vader) en dat vind zijn vrouw ook zo,ben hier heel erg trots op.Hij is echt een kanjer en wij waren ook erg vereerd dat wij op zijn bruiloft werden gevraagd,weet dat Frans voelt hoe ik over hem denk.Ben dan ook blij als we volgende week hun beide weer zullen zien.

Ferry

ps,Frans wij gaan met jou niet nog een keer vissen hoor.

• Frans

Habibie, wist wel dat je er ook zo over dacht, is ons een eer om weer lekker met ons vieren er op uit te trekken, ach en dat vissen, weet dat als je weet dat ik het graag wil je weer mee gaat. boza, anna behebbik.

• rene

zou wel zo correct zijn als ingrid even mailt met samir

• marianne

ja dat zou zeker erg netjes zijn….maar denk niet dat ze gegevens van hem heeft….

marianne

• rene

ik denk dat frans best wil helpen, en die heeft zn mail-adres gewoon open staan.