schiphol aanwezig zijn

• chantal

Wij Gaan 13 juni naar Hurghada en nu is onze vraag hoe laat moet je vantevoren aanwezig zijn op schiphol.Want we willen met de trein en we vliegen om 10.20 uur met ArkeFly. De trein komt om 7.10 uur op schiphol aan. kan dit wel??????????

• joyce ramaker

ik vertrek dinsdag met die vlucht en ik vertrek om 5 uur uit huis dan ben ik tegen 7 uur daar

ik ben zelf altijd liever 10 minuten te vroeg dan 1 minuut te laat en niet meer mee kunnen

dus ik viond van niet

• chantal

Het was maar een vraag hoor. want we kunnen misschien niet gebracht worden namelijk.

• happygirl

Ze noemen altijd de norm van twee uur van te voren op schiphol zijn…….dan lijkt me dit toch een prima tijd om aan te komen?! Ik neem aan dat je ongeveer 10.00 aan boord gaat (hoe noem je zoiets eigenlijk)

Ik zou het wel doen hoor! Je hebt dan echt wel tijd genoeg!

• Belle

ik vertrek vandaag naar egypte en heb gisteren mijn tickets opgehaald en wegens de drukt oet je 3 uur van te voren op het vliegveld zijn.

Ik vlieg om 15.55 en zorg dat ik om 13uur op schiphol ben…w rijden zo weg uit Breda.

• Gipsy

Om 7:10 uur is de balie voor de vlucht van 10:20 uur nog niet eens open!

Dus als alles goed gaat bij de NS en je een beetje doorloopt, kun je zelfs nog als eerste in de rij staan.

Alhoewel niemand kan je iets garanderen natuurlijk, je weet het maar nooit bij de NS. Maar om tijden voordat de balie open is op schiphol te gaan staan wachten, lijkt me nogal wat overdreven.

Je kunt in dit geval zeker tot 9:30 uur inchecken, dus er kan nogal wat mis gaan bij de NS voordat je écht in de problemen komt, dacht ik zo.

Maar je moet toch echt zelf kijken wat voor jou het prettigste is, als je van jezelf weet dat je een enorme stresskip bent, kunt je jezelf die zenuwen besparen door het erg ruim te nemen.

• chantal

Bedankt voor jullie reactie's allemaal.Wij gaan zeker met de trein want we komen van Apeldoorn.

• joyce ramaker

ik wou dat ik ook met de trein kon gaan maar mijn vader wil mij per se weg brengen

• rene

dan koopt je vader toch gewoon ook een treinkaartje? ;)

• chantal

Ja wij zouden ook door me vader gebracht worden maar hij vond achteraf toch beter dat we met de trein gaan want hij zit dan ‘s ochtends goed in de file.maar we worden wel opgehaaald als we weer terug komen en dat is ’s nachts.