beetje moeizaam!!

• Rubberen Robby

De voorbereidingen waren een beetje moeizaam,maar heb het toch voor mekaar gekregen dat ik een bordeel open in Hurgada.Zijn voornamelijk meisjes uit Cairo die er gaan werken,heb inmiddels ook vernomen dat Alexander een broodjes zaak begint dus dat zijn nu al 2 Nederlanders die in Hurgada voor zich zelf beginnen.Ik heb er veel zin in!!!!!

• clair

En waar mag dat dan wel zijn in Hurghada, als ik zo vrij mag zijn om het tevragen. Want ik kan me eerlijk gezegt niet voorstellen dat het in 'n woonwijk zal zijn.

• Rubberen Robby

Ligt haast naast Mac Donald,en als er dan mensen naast of in de buurt wonen is dat toch geen ramp.Is van de buitenkant niet te zien hoor!!

• rene

die songtext van je, van ‘een beetje verziekt’, is die nu autobiografisch?

• Joleke

hahaha…al 2 nederlanders die in Hurghada voor zichzelf beginnen??? Loopt die ff achter.

Nee, blijf maar dromen, zo,n zaak begin je nooit in Hurghada….LOL

Jol

bha bha dream on!!!!!!!!!!!!!!!

• Rubberen Robby

Ach ik droom lekker hoor,ga een keer per mnd naar Hurgada ff geld halen om dan hier weer verder te dromen

• clair

ik wou nog iets zeggen maar ik denk dat elk woord verspilde moeite is in dit geval, gewoon rond uit ‘n belachelijk idee in ’n arabisch land.

Moge je droom snel uiteen spatten.

• clair

Nog 1 ding waar is het respect voor de moslim cultuur ?

Je bent 'n gast in hun land en gedraag je dan ook zo,

• happygirl

Misschien echt een domme vraag hoor.

Maar naar mijn idee kun je in elk land ter wereld wel prostituees vinden. Dus denk ook wel bordelen……

Of ben ik nou echt helemaal abuis????

beetje los van de discussie bedoelt :)