Hallo Ferry,
In El Gouna kom je bijna geen russen tegen. Dit ligt ongeveer 30 Km van Hurgada. Elk land heeft zijn leuke en minder leuke mensen. Gewoon genieten.
Groetjes Sannie
het stikt idd van de russen in hurghada. hoe meer je er op let hoe meer je je zult gaan storen aan hun gedrag, maar dat is alleen maar zonde van je tijd. soms is het zelfs heel grappig om te zien hoe ze zich gedragen (of moet ik zeggen misdragen??) en naast die vervelende russen zijn er ook een heleboel die wel vriendelijk zijn. geloof me, ik ken er genoeg.
sta er niet te veel bij stil en dan zal het allemaal best meevallen. ontloop in ieder geval de discotheek calypso, want dan ontkom je niet aan de russen….
Het stikt idd van de Nederlanders in Hurghada. Hoe meer je er op let hoe meer je je zult gaan storen aan hun gedrag, maar dat is alleen maar zonde van je tijd. Soms is het zelfs heel grappig om te zien hoe ze zich gedragen (of moet ik zeggen misdragen??) en naast die vervelende Nederlanders zijn er ook een heleboel die wel vriendelijk zijn. Geloof me, ik ken er genoeg.
Sta er niet teveel bij stil en dan zal het allemaal best meevallen. Ontloop in ieder geval de discotheek Calypso, want dan ontkom je niet aan de Nederlanders ….
Henk
(met dank aan shoushou )
Toch klopt het verhaal van het verdrag. Rusland heeft een aantal grote investeringen gedaan waarvan dit verdrag het wisselgeld is zullen we maar zeggen, bijv aswandam. Dit heb ik uit betrouwbare bron (geleerde ergyptenaren/ onze gids etc.)
Wij zijn net terug uit Hurgada en zijn met zijn vieren van mening dat de Russen het (een kleine minderheid daargelaten) echt verpesten voor het toeristme en dan vooral in de all- inclusive ketens.
Ze zijn grof, onbeleefd en zeer onaardig tegen het personeel, bedanken nergens voor en kijken zeer sjachrijnig. Teruggroeten is niet aan de orde, ze gaan voor je in de rij staan(daar moet je dus echt wat van zeggen) en laden soms plastic zakken vol. Ook de egyptenaren zelf zijn er schijtziek van.
Wij zijn alle 4 toch echt mensen die het positieve in de mens zien en er waren echt wel een paar (vaak de sportievere typen) leuke russen te vinden. Deze mensen erkennen zelf het probleem ook.
Wil je geen russen zien dan moet je NIET all- inclusive boeken of wachten tot volgende zomer
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?