RUSSEN

• ferry`

Dit is meer een vraag aan hen die meerdere keren in Hurgada zijn geweest,en dan ook verschillende hotels hebben gehad.Ga volgende week voor een weekje naar Hilton long beach hotel en heb begrepen dat het daar ook stikt van de kakkerlaken(russen).Mijn vraag is bestaan er hotels in Hurgada waar die kakkerlaken niet komen of welkom zijn?

• Frans

Ladouchna, kakkerlakken zijn lastig kapot te trappen, maar insectenverdelger werkt wel kost je wel een busje vol. Volgens mij zitten die krengen overal. Of bedoel je onze vriendelijke oostblok gasten?????????????????

ha ha ha kom op Fer daar trekken wij ons toch niets van aan, we houden ook van vodka, wel met jus dan. Nog een vraag tickets al binnen?

boza, De lebbertjes

• ferry`

Mijn vraag is wel serieus bedoeld,dus ziet niet op domme opmerkingen te wachten

• noetisis

Hoi ferry

Helaas zitten die overal dit komt door een vedrag wat egypte jaren gelden getekend heeft met rusland als ik me niet vergis zal dit verdrag binnenkort aflopen.

de russen kunnen in heel egypte voor een appel en een ei op vakantie.

Maar trek je er niks van zou ik zeggen en laat je vakantie er niet door verzieken .

• Joleke

De russen zijn marltleider no: 1 in Egypte. Dus een serieuze bron van inkomsten. Er zijn echter hotels die geen russen herbergen omdat ze hun pr anders promoten. Grand Hotel heeft weinig, tot in sommige seizoenen zoals nu, geen russen.

gr, Joleke

• Joleke

typfoutje. marktleider moest het zijn.

Sorry, joleke heeft een nieuw toetsenbord..ff wennen

• Gipsy

Beste Joleke, ben ik benieuwd of jij dat verdrag waar Noetisis het hierboven over heeft ook kent. kan het me niet voorstellen eigenlijk, Russen en andere Oostblokkers zien we overal steeds meer in de vakantielanden rond de Middelandse zee. Niet alleen in Egypte. Volgens mij blijft deze tendens wel doorzetten en ik geloof dan ook niet dat dit minder zal worden. maar ik ben dus benieuwd wat de ‘kenners’ ervan zeggen.

heb trouwens ook wel eens opgevangen dat ze voor weinig geld vanuit Rusland deze reisjes kunnen maken.

Enne Ferry: Bij het reisburo kunnen ze je informeren over de nationaliteiten in de hotels, als je dit belangrijk vind om te weten. In Toeristiek wordt deze informatie gegeven bij de accomodatiebeschrijvingen.

• rene

misschien dat de zoekfunctie nog iets oplevert (hier of de egypte-prik). ik kan me herinneren dat er wel eens iemand een paar rus-loze hotels wist. maar dat is wel een tijd geleden.

• Henk

ferry` schreef:

…….het daar ook stikt van de kakkerlaken(russen).Mijn vraag is bestaan er hotels in Hurgada waar die kakkerlaken niet komen of welkom zijn?…..

ferry` schreef:

> Mijn vraag is wel serieus bedoeld,dus ziet niet op domme

> opmerkingen te wachten.

En dat noem je een serieuze vraag?

Het is overigens één kakkerlak, dus twee kakkerlakken.

Een kakkerlak loopt in het algemeen over de grond.

Of wil je geen ‘kakker’ tussen de lakens?

En je bedoelt waarschijnlijk dat je niet op domme opmerkingen ZIT te wachten?

Stel dan geen domme vragen zou ik zeggen.

Henk.

• aart

in de tijd van de koude oorlog heeft rusland enorme pogingen gedaan vriendje te worden met de egyptenaren. het westen had inmiddels dikke vriendschap gesloten met israel en dus zochten de russen zelf ook naar plekken in de wereld om eventuele lanceerplekken te stichten ( cuba ) of te neutraliseren. chroesjtsjov heeft indertijd president nasser geholpen met de bouw ( van 1960 tot 1970 ) van de assouan-of-nasserdam ( er staat een enorm monument om de russische vrienden daarvoor te bedanken ) als onderdeel van de “deal” is het voor russen vanaf dat moment mogelijk tegen sterk gereduceerd tarief van egypte te genieten. uiteraard was het in die tijd voornamelijk bedoeld voor de partijgenoten. deze overeenkomst is, bij mijn weten, afgesloten voor een periode van 50 jaar. wat is er een hoop anders intussen. de russen hebben de wereld “buiten” ondekt en gedragen zich als kinderen-in-snoepwinkel-zonder-toezicht ( het lijken net mensen ) toch blijft dat de russen er beduidend minder voor betalen dan een gemiddelde west-europeaan.

en voor ferry: niet zo humorloos en waarom zo ongenuanceerd ?

groet van aart