Vluchttijden

• Berns

Hoi,

Weet iemand de vluchttijden van Transavia op donderdagen richting Hurghada??

• Danielle

hai,

wanneer vlieg jij op een donderdag dan? ik vertrek 6 juli met transavia naar hurghada? heb even op schiphol gekeken maar hoop dat wat daar staat niet waar is want dan vlieg ik pas rond 21.15 s'avonds.

• Berns

Wij vliegen op donderdag 29 juni a.s.

• yvonne

Wij vliegen ook op 29 juni en de vertrektijd is onder voorbehoud 14.00 uur, klinkt beter als 21.15 uur, maar er kan natuurlijk nog alles aan veranderen!

Goeie reis!!!! (dan hebben wij het ook)

• Petr@

Zo laat vliegen is heel vervelend, ben je gelijk al 1 dag van je vakantie kwijt :(

• danielle18

haaaij allemaaal…

ik vlieg a.s. donderdag met transavia naar hurghada om 12.40 dus een lekker tijd..alleen vroeg bedje uit want we moeter er ongeveer 1uur overdoen om naar schiphol te gaan en namelijk 3uur van te voren aanwezig zijn…dus er vroeg uit anders staan we in de file.

Hopelijk hebben jullie ook zulke mooie vliegtijden.

alvast een Fijne Vakantie.

Groetjes danielle

• Colinda

Hallo wij vliegen ook donderdag 29 juni om 14.00 maar dan naar Marsa Alam, waarschijnlijk hebben wij dan een tussenlanding op Hurghada.Waar gaan jullie naar toe? Wij gaan naar El quseir. Goede reis !

• Jacqueline

Hallo,

De vluchttijden van donderdag 29 juni met transavia zijn 14.05 heen ( HV 0355) en terug om 21.30 (HV 0356).

Wij gaan namelijk zelf ook die dag, en hebben alles van het reisburo al doorgekregen.

Groeten Jacqueline.