Duiken

• Chantal

Hallo

Mijn vriend en ik vertrekken 24juni naar hurghada en wij willen heel graag leren duiken…

Kan iemand mij meer tips geven over het nemen van duiklessen in egypte…

Kan ik het beter in Nederland halen of toch daar

of

Welke duikschool goed is enz. enz…

Ik hoor graag jullie mening en tips

Groetjes Chantal

• Jordi B.

1 van de betere duikscholen in Hurghada is Voodoo Divers. Zij zijn gevestigd bij hotel Reemyvera.

Deze duikschool wordt gerund door Nederlanders.

Suc6.

gr, Jordi B.

• rene

ja, voodoo, of emperor, of easydivers. er zijn nog wel meer goede scholen, maar over het algemeen zijn er meer slechte dan goede. ik weet niet of de andere twee het ook doen, maar bij easy kun je het theorie-zwembad-gedeelte in nederland doen, dat scheelt weer kostbare vakantie-tijd.

• Ron

Hallo,

Wij zijn eergisteren terug gekomen uit Hurghada en hebben gelogeerd in het Arabia Beach Resort. Hierbij (of eigenlijk op het complex naast ons) zit de duikschool met de naam Blue Water Divers Resort.

Deze duikschool is in Duitse handen en beschikt over Nederlandse instructeurs.

Mijn vrouw, dochter van 11 en ik hebben hier vorige week onze PADI open water gedaan. Deze vijfdaagse duikcursus is ons prima bevallen. De duikschool is erg op veiligheid gericht en alles is tot in de puntjes verzorgd.

Wij hebben te plaatse onze theorie gehaald. Dit kost best wat tijd maar wat je leert pas je direct toe. Dit is wel prettig.