Beste Hugharda-gangers,
op 21 mei 2006 hebben mijn vrouw en ik als laatste aktie van onze vakantie naar Hugharda een snorkeltrip gemaakt. Na een heel leuke dag ben ik op de terugtocht na het maken van een aantal foto's op de boot uitgegleden en is mijn camera in het water gevallen. Weg camera en ALLE vakantie foto's van deze vakantie. Na terugkomst in Nederland op 24 mei 2006 heb ik dit verlies/schade doorgegeven aan mijn verzekeringsmaatschappij. De schade kan pas in behandeling worden genomen als ik en verklaring van de reisleiding en of medereizigers kan overleggen dat dit voorval echt heeft plaatsgevonden. Tja, het moet gezien zijn door de verdere aanwezigen op de boot maar geen van die medesnorkelaars zaten in arabiabeach dus wordt het erg moeilijk om die te achterhalen. De reisleiding gaat niet mee met deze tripjes dus daar kan ik ook al niet terecht.
Is er iemand hier tussen de forumgebruikers die toevallig op 21 mei 2006 deze snorkeltrip heeft meegemaakt en het voorval met mijn camera heeft gezien?
Je kan mijn vakantie nog enigzins redden (weg camera en weg alle foto's) door even kontakt met mij op te nemen voor een schriftelijke verklaring!
Bij voorbaat onze dank.
Fred en Marijke