alcohol

• miep

Hai,

weet iemand of het mogelijk is buiten de uitgaansgelegenheden om drank te kopen? Ik heb daar een app. voor langere tijd en het lijkt me ook wel eens handig meer dan een colaatje te kunnen schenken als er bekenden langskomen.

Hoor het graag!

• Gipsy

je hoeft echt niet op een droogje te zitten in Hurghada hoor, alhoewel je niet op iedere hoek van de straat slijterijen zult vinden. Er zijn (meerdere) tax-free shops, ook buiten de luchthaven, waar je iig sterke drank kunt vinden. Soms heb je daar wel je ticket/paspoort nodig en moet je binnen een bepaalde tijd na je vlucht de inkopen doen.

Maar als je wat langer daar bent zul je echt jouw adresjes wel ontdekken.

• Debje

binnen 24 uur na aankomst kun je max. 3 flessen sterke drank kopen in de duty-freeshop.

• Frans

Er zijn wel slijterijen of in ieder geval wat er voor door moet gaan. Ze hebben niet alles, vodka rum en wijn is er wel net zoals bier natuurlijk, maar verwacht niet een uitgebteid assortiment. Even navragen daar en ze wijzen je de weg, let wel op de prijzen!!!!!!

Succes, Frans

• miep

Dank jullie wel. Enig idee waar die slijterijen zitten?

• Frans

Kan hier in mijn eigen dorp amper de weg vinden, laat staan daar ha ha. Maar vraag maar gewoon even, iedereen helpt je wel.

• ferry

Dacht dat jij geen alcohol meer dronk?

• miep

??

Denk niet dat je me kent (al kom ik nu wel over als een heel dranklustig wezen;)), dus moet je helaas teleurstellen.

• Frans

Nee Ferry moet je wel aanklikken bij mij, welkom hier, wordt het helemaal gezellig.

Maar trouwens je weet toch dat ik helemaal niet drink ik z……..

Let op je hartslag habibie, kuzzzzzzzz