Koningsdag

  • Peter Overeem

    Beste Daharss, (heb je ook een gewone naam? Dit is allemaal zo anoniem)

    Onze gasten komen bij ons omdat ze bij Voodoo Divers de beste service krijgen voor hun geld, we hebben de beste gidsen, mooiste boot en beste instructeurs voor duikcursussen. Een groot percentage van onze gasten komt elk jaar of zelfs meerdere keren per jaar terug en die hoeven we niet over de streep te trekken met gratis dagen aan boord, ze weten dat ze waar krijgen voor hun geld. Binnenlopers heb ik bijna niet waardoor ik een goede planning kan maken en het bij ons niet zo chaotisch is als bij vele andere. Vaak heb ik al maanden email contact met mensen die bij ons komen duiken/snorkelen of een cursus komen doen.

    Van de mensen die ik hier op startpagina van info heb voorzien zie ik er eigenlijk maar heel weinig bij mij verschijnen, vindt ik trouwens helemaal geen probleem hoor, ik geef graag info zodat de Nederlanders daar profijt van kunnen hebben tijdens hun vakantie.

    Dat gezegd hebbende wil ik jou idee best wel proberen hoor, je zegt je idee van de Egyptische regering afgekeken te hebben, maar als je daar afkijkt moet je je wel realiseren dat de toegang tot een tempel/tombe natuurlijk maar een kleine gift is, het gaat dan over een paar Egyptische ponden en je zal nog steeds de reis moeten betalen om daar te komen. Hurghada heeft geen oudheden dus we hebben het dan over Luxor of Cairo, op zo'n dag geef je snel 100 Euro per persoon uit, dus de toegang tot de tempels is maar een heel klein percentage van je kosten.

    Mijn aanbieding zal ik posten als nieuw topic.

    Groetjes,

    Peter

    PS Het is beter om op het nieuwe forum verder te gaan.

  • aart bos

    De aanbieding om alle musea gratis te bezoeken bleek helaas alleen te zijn voor de Egyptenaren en residents. De toeristen moesten gewoon betalen.

  • TOM van Straalen

    Zie je wel. Ik wist het wel. Er zat een addertje onder het Egyptische gras

  • daharss@gmail.com

    Beste Tom,een beetje gemakkelijk om achteraf te zeggen dat je het wel wist van dat er een addertje onder het Egyptische gras zou zitten en Beste Aart,dat neemt toch niet weg dat jij Peter kunt volgen en met een mooie korting kunt komen? Ook voor Aart een prettige Koningsdag. Groet Daharss.

  • daharss@gmail.com

    Dag Allen,ik zag het pas nadat ik mijn reactie aan Tom en Aart gepost had. Ook Aart en Marianne doen mee. Wij mogen toch maar blij zijn met zulke aardige en gulle Hollandse ondernemers. Nederlandse toeristen ga bij hun langs. Ze verdienen het. Voor allen daar en hier een prettige Koningsdag. Groet Daharss.

  • TOM van Straalen

    Gisteren avond Koningsdag gevierd in het movenpick hotel.

    Het was geweldig. Prachtige accommodatie. Fantastische bediening en heerlijke hapjes.

    Echt een Koningsdag waardig.

    Dank aan andree en de Nederlandse ambassade en de sponsor Heineken voor dit alles.

    Tom

  • daharss@gmail.com

    Op 6 mei? Oke het kan nog. Ik zie het maar als met de nieuwjaarswensen. Die mag je ook tot en met eind januari doen. Kijk,van mij mag het hoor. Dit zijn de grote jongens. BuZa,Frans Timmermans,Heineken en er zullen nog wel een paar jongens en meisjes ondernemers hebben meegedaan. Maar in feite hebben zij geen steun nodig. En al helemaal geen financiële.

    Wel de keihard werkende en amper hun hoofd boven water kunnen houdende ondernemers van Hollandse orgine in Hurghada zoals Peter en Aart.

    Het gaat om hun boterham. Dus volgend jaar en natuurlijk al vanaf vandaag massaal naar hun toko. Laat die Frans maar links liggen. Hij geeft toch alleen maar “rare” adviezen. Het is veilig Frans.