100 % Veilig en meer!

  • Lidwien61

    Hoi allemaal,

    Om nog maar eens aan iedereen en vooral nieuwe lezers hier op het prikbord duidelijk te maken, ja echt, het is 100 % VEILIG in Hurghada!

    Wij zijn van 13 tm 22 maart in Hurghada geweest en zijn er volop op uit getrokken, er is veel politie/militairen op de been met het nodige oponthoud voor de weggebruikers(egyptenaren pesten toch Aart?), hiermee willen ze de toeristen geruststellen!

    Laat je niets wijsmaken door de reisorganisaties dat je vooral op je resort moet blijven of alleen met hen op stap moet gaan, want dat is ONZIN!!!!!!!

    Geen moment heb ik mij onveilig gevoeld op straat, bij de winkels zijn ze niet anders, als andere jaren (oké, beetje opdringerig maar dat waren ze al jaren), we hebben gewoon een terrasje gepakt, gewinkeld e.d., taxi op straat aangehouden, ging ook probleemloos dus NIETS wat iemand kan tegenhouden om naar Hurghada te gaan en uiteraard iets gaan ondernemen.

    Wij zijn een dagje met Voodoo-divers mee geweest, zoon heeft proefduik gemaakt en wij hebben gesnorkeld en als toetje hebben wij dolfijnen gespot. Heerlijk om uitleg in je eigen taal te krijgen, en verder alles tiptop geregeld! Peter en de rest van het team, nogmaals bedankt!

    Met Aart van het Orange Café hebben wij de Citytrip gedaan, echt een aanrader! Wat hebben we deze dag veel gezien en geleerd van het echte leven in Hurghada! Tenslotte nog een dagje Sharm al Naga, waarbij Aart er voor heeft gezorgd (toch?) dat ik een schildpad zag en kon vastleggen op de foto!

    Wij hebben verder enorm genoten van ons uitstekende hotel (Arabella Azur) en kunnen niet wachten tot de volgende keer!

    Groetjes,

    Lidwien

  • agnes

    Mooi verhaal Lidwien.

    En nu weer uitkijken naar een volgende keer.

  • Huub

    Er is ook niets onveiligs wat mij op andere gedachten brengt.

    Haha, even plagen, ik heb gewacht tot jullie allemaal terug zijn, ik moet nog gaan, ook naar Arabella.

    Aart staat al op de uitkijk.

    Grrrrrrr, Huub.

  • Lidwien61

    Hoi Huub,

    Veel plezier alvast en doe Aart dan de groetjes van de Bossche Koek:P

    Gr Lidwien

  • alex68

    We moeten ook nog even wachten ,maar 5 Juli gaan we ook naar Arabia en duiken met Voodoo m,n dochter heeft vorig jaar een proefduik gedaan en gaat dit jaar voor haar eerste duikbrevet.

    Heerlijke duikschool en een pracht hotel wat wil een mens nog meer(7 weken vakantie )

    Groeten alex

  • simone de vries

    Niets laat ons tegenhouden. 1 april Arabella here we come en maar liefst voor 17 dagen

  • Peter Overeem

    Lidwien, bedankt voor de complimenten, en ja jullie moeten gewoon terug komen, ik heb hier nog een pakkie shag liggen wat jullie volgens mij vergeten zijn….

  • Lidwien61

    Hoi Peter,

    DIt mag opgerookt worden hoor(:P), of je kan er Aart blij mee maken, lol, ik heb mijn t-shirt op het bankie laten hangen, dus nog een reden om terug te gaan(:D.

    Maar de complimenten waren ook echt verdiend!

    Tot ziens, zeker weten!

    Gr Lidwien