andere vluchttijden

  • abil

    ga 22 maart weer naar giftun ook daar heb ik begrepen is het maar halve bezetting:S

    toen ik ging boeken waren de voorlopige vluchttijden ‘smorgens uit nederland weg en 1 april ’s avonds pas om half 11 weg

    nu zijn mijn vluchttijden al 2 x gewijzigd

    helaas ga ik pas ‘s middags weg uit nederland en moet om 6 uur ’s avonds uit egypte weer weg

    op mijn vraag waarom dit zo was zeggen zij dat het door de toestanden in sharm komt.

    had alleen geen tijd om door te vragen wat sharm nou met mijn vluchttijden uit hurghada te maken heeft.

    hebben meer mensen deze ervaring met Arke fly?

  • kicksr

    Arke wijzigt wel vaker de vluchttijden en daar hebben ze alle recht toe want bij het boeken staat altijd dat de vluchttijden onder voorbehoud zijn.

    Ik denk dat jou vlucht oorspronkelijk een tussenstop in Sharm El Sheikh had maar daar vliegen ze voorlopig helaas niet op.

    Straks zal ik eens op Mijn Arke kijken of mijn vlucht een week later op 29 maart ook is gewijzigd.

    Het is de bedoeling dat we een tussenstop in Aqaba (Jordanië) hebben maar dan moeten ze ook over de Sinaí vliegen om naar Hurghada te gaan.

  • Lidwien61

    Hoi,

    Waarschijnlijk heb je nu een tussenlanding in Marsa Alam, tenministe zo is het bij ons gewijzigd van Aqaba eerst naar nu Marsa Alam.

    Onze terugvlucht is alleen maar gunstiger geworden(:P)

    Veel plezier alvast!

    Gr Lidwien

  • JolandaH

    Volgens mij is sowieso exacte tijden na 1 april pas laat bekend ivm nieuw vliegschema dat elk jaar 1 april begint. Nu met sharm zullen er zelfs meer aanpassingen zijn.

    Aftellen is begonnen, he Lidwien ;)

  • Huub

    Om naar Aqaba te vliegen hoeven ze niet over de Sinai, vliegen er om heen, heb ik in december gehad.

    groeten, Huub.

  • Lidwien61

    Hoi Jolanda,

    Aftellen, ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! We hebben al ingecheckt, wij zitten achterin ergens….!

    Tot volgende week!(:P)(:DB)-

  • simone de vries

    heel veel plezier Ludwien!!!!!!

  • JolandaH

    Heb net gekeken, kost 6 euries pp om in te checken???

    Raar, je spaart ze werk uit en wij moeten daar voor betalen?

  • Lidwien61

    Hoi Jolanda,

    Ja, helaas……maar ja, weinig zin om of verspreid te zitten of net boven de vleugel…..

    Mijn man zei precies hetzelfde als jij:P

    Gr Lidwien

  • Lidwien61

    Hoi Simone,

    Ik ga het voor jou uittesten…(tu)

    Gr Lidwien