Aankomst zondag in de regen?

  • Patrick Putteman

    Zal weer voor mij zijn… de enige dag regen in Hurghada op het jaar is voorspeld voor komende zondag, net de dag waarop ik aankom :( Nu ja, ik land om 20uur dus zal er niet veel van zien:). Zie ook dat voor begin volgende week relatief lage temperaturen voorspeld worden (24 graden tegen 30 vandaag).

    Vorig jaar in januari ook een dag regen gehad…

    My bad luck :(

    Hoedanook, ik kijk uit naar 11 daagjes rust en zon! Egypt Here I Come!

    P.

  • agnes

    Hai Patrick.

    Als ze 24 voorspellen dan tel er maar gerust een paar graden bij op hoor.

    Zag vanmorgen op facebook een foto bij Arabella in Hurghada van een regenbui van 15 min, ach, na regen komt zonneschijn en is het weer heerlijk warm. Misschien blijft dat buitje voor zondag wel weg , is al geweest.

    Fijne vakantie,

    groetjes Agnes.

  • aart bos

    Ze vergissen zich wel d'r s met die voorspellingen. Zondag jl. de hele dag bewolkt met hoge luchtvochtigheid en een paar druppeltjes. Maandag ( gistermiddag ) een paar druppeltjes en om 18 u een echte “ Hollandse zomerhuis ”, dus straten blank, lekkage en stroomuitval.

    Dus we hebben ons jaarlijkse buitje al gehad.

    Vanaf vandaag weer ouderwets saai.

  • alex68

    hoezo badluck??Er valt per jaar een dag regen en jij treft het voor de tweede keer,geluksvogel.

    Alvast een prettige vakantie ,wij moeten wachten tot 5 juli

  • Henk (Safaga)

    Of zal het allemaal meevallen?

    Vandaag was het in ieder geval nog heerlijk weer.

    Dear All,

    We would like to inform you that The Egyptian Authority of Meteorology has announced that the country is expected to be exposed severe instability in the weather in the coming 5 days.

    It will gradually begin from Friday until next Tuesday, 11-3-2014, reaching its peak on Saturday and Sunday.

    It is expected to have low dark clouds over most regions of the country accompanied by heavy rains and thunderstorms. Floods are expected in Sinai Peninsula, the Gulf of Suez, and Red Sea Mountains.

    Moderate amounts of rains on the relatively provinces Lower Cairo and coastal cities, accompanied by a significant decrease in temperatures, starting from next Sunday. It's expected to be 6-8 degrees Celsius less over all. Sandy and dusty winds are expected, which will lead to a severe disruption in the maritime movement over the Red Sea and the Mediterranean.

    It is also worth mentioning that during the peak of this wave the weather will be Very cold at night.

    The Egyptian Authority of Meteorology urges all residents to take their best precautions for their own safety, and the governmental officials to take the precautionary measures to face the expected bad weather in order to save lives and properties.

  • aart bos

    Ik moet inderdaad bijstellen: vanaf vandaag slecht weer en lagere temperatuur voorspeld. Voor 5 dgn. Vanavond al regen en bliksem .

    Einde winter ( denken en hopen we )

  • TOM van Straalen

    Nou……. In Nederland is het voorjaar. Al dagen heerlijk zonnig.voor zondag wordt 100 procent zon voorspeld en 17 tot 20 graden.

    Dus…..ontvlucht het slechte weer en pak een ticket naar Nederland.

    Sterkte

    Groet Tom

  • Henk (Safaga)

    Dacht het niet Tom, de bui is inmiddels alweer overgewaaid….

  • de badmuts

    In Nederland is het warmer dan in Griekenland. Gauw boeken voor het te laat is.

    de badmuts

  • Henk (Safaga)

    Dat was dus gisteren.

    Vandaag in Safaga regelmatig buien gehad met onweer en hagelstenen zo groot als knikkers….

    Tussendoor scheen de zon wel regelmatig.

    De Egyptenaren keken in ieder geval hun ogen uit, wat het dan wel weer vermakelijk maakt.

    Afwachten wat het morgen wordt…