geen vluchten

  • bodde@msn.com

    Wat gebeurd er allemaal in Egypte ? Nu willen we een ticket boeken vanuit Belgie en wat denk je …. er zijn er bijna geen en als er zijn dan duur .

  • Egyptboy

    Er zijn vluchten zat naar Egypte probeer het anders eens via Nederland

  • agnes

    Hallo Bodde,

    Als je vermeld wanneer je wilt gaan en waar heen zijn er hier misschien wel mensen die met je mee denken en met een tip komen.

    Betreft het een pakketreis of alleen losse tickets.

    En Egyptboy, als je het zo goed weet kom dan eens met een tip. Dat is beter dan het antwoord dat je geeft. ( Ron ).zo'n antwoord kan ook alleen maar van jou komen.

    groetjes Agnes.

  • Patrick Putteman

    Bestel een ‘ZonBon’ bij Thomas Cook Belgie.

    Heen en terug voor 111€, das geen geld!

    Er zijn wel 3 regeltjes:

    - Je kan de bon slechts gebruiken 3 weken na aankoop

    - Je kan de bon slechts gebruiken vanaf 3 dagen voor afreis, dus is behoorlijk last minute

    - De normale prijs van de vlucht heen-terug mag niet hoger zijn dan 350€

    Vluchten zat hoor….

    Alle info: http://www.dezonbon.be/index.htm

    P.

  • aart bos

    Probeer is bij skyscanner.

    Dat zal je helpen.

    Goeie vlucht!

  • daharss@gmail.com

    Egyptair vliegt dagelijks op Cairo. Vandaar met het vliegtuig naar Hurghada. www.egyptair.com

  • bodde@msn.com

    Bedankt voor de tips , Ik heb een enkel ticket kunnen boeken via jetair aan 59,99 € naar Hurghada, maar het is raar dat je vroeger nooit geen problemen had zowel met zonbon of met jetair en nu wel.

    Ik begrijp wel dat er veel minder toeristen naar Egypte gaan momenteel , maar zoals met die zonbonnen spelen ze een spelletje met de mensen , en ik kan het weten want ben al 53 keer naar Hurghada gevlogen. Hopelijk draait het in de toekomst beter , en ik kan wel zeggen dat het zeker veilig is en hopelijk blijft. mvg Victor

  • bodde@msn.com

    Bedankt voor de tips , Ik heb een enkel ticket kunnen boeken via jetair aan 59,99 € naar Hurghada, maar het is raar dat je vroeger nooit geen problemen had zowel met zonbon of met jetair en nu wel.

    Ik begrijp wel dat er veel minder toeristen naar Egypte gaan momenteel , maar zoals met die zonbonnen spelen ze een spelletje met de mensen , en ik kan het weten want ben al 53 keer naar Hurghada gevlogen. Hopelijk draait het in de toekomst beter , en ik kan wel zeggen dat het zeker veilig is en hopelijk blijft. mvg Victor