dana beach

  • mahe

    We gaan met het hele gezin ( 7 pers. ) in de paasvakantie een week naar Dana Beach. Ik wil op voorhand graag een mail sturen om 4 kamers in elkaars buurt te vragen. Wordt er met zo'n mail rekening gehouden en hoe ver op voorhand stuur ik die best?

  • JolandaH

    Ik ga 13 mrt naar dana. Ik kan voor zekerheid n kopie van je mail nog eens extra afgeven..niet geschoten is altijd mis

  • aart bos

    Dana beach staat bekend als perfect hotel. Ik zou de mail nu al sturen, dan heb je kontakt! Meer vragen?

    Groet,

    Aart

  • JolandaH

    Gisteravond aangekomen in Dana Beach.

    Idd perfect hotel. Heerlijk :)

  • mini

    Hallo Jolanda,

    Ik ben benieuwd hoe het snorkelen daar is?

    Groetjes Mini.

  • JolandaH

    Voor snorkelen moet je naar hotels bel air, arabia en arabella. Zijn 3 hotels naast elkaar die met makkelijk trapje prachtig rif hebben, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar Arabella.

    Maar ik ben niet zo'n waterrat, en hoewel vorig jaar genoten van arabella (en t snorkelen) vind ik toch dat dat dana beach “wint” mbt service, eet- en drink mogelijkheden (nu voor 4e x hier)

  • mini

    Hoi Jolanda,

    Wij zijn bij Arabia geweest,met inderdaad een mooi rif.

    Maar vroeg mij af of Dana Beach ook een huisrif heeft.

    Groetjes Mini.

  • aart bos

    Vgl mij is dat Azur trio de enige plek in hurghada met een bijzonder mooi huisrif.

  • JolandaH

    Je kunt in dana wel in water plonsen en je zult best n mooi visje zien, maar dat is niet vergelijkbaar met het rif van arabia/bel air of arabella.