situatie Hurghada

  • San77

    Hallo,

    13 maart ga ik samen met mijn vriend naar Ararbia Azur in Hurghada.

    Hoorde vandaag dat er in de krant een stuk stond dat resorts niet verlaten mochten worden en excursies niet mogelijk zijn.

    Ik vind het allemaal wel heel erg eng klinken, vandaag ook contact gehad met Arke maar er is (nog) geen negatief reisadvies.

    Is er iemand die er nu is of net terug is die me kan zeggen hoe het er nu is.

    Groeten San

  • Lidwien61

    Hoi San,

    Dan zitten wij in hetzelfde vliegtuig! Wij gaan naar de buurman, gezellig! (:P)

    Ik maak mij geen zorgen, ik ga er zeker gewoon op uit, en wij horen vast wel van Aart of Peter of andere reizigers hoe de situatie is, zeker als die verslechterd!

    Gr Lidwien

  • JolandaH

    Wat zich nu heeft afgespeeld is best ver van hurghada.

    Hoe dan ook, natuurlijk zeggen de reisorganisators “blijf binnen je resort”

    Dan boek (en blijf) jij toch je reisje en hebben zij hun centjes binnen.

    Als ik eerlijk ben: Ik heb ook voor vertrek 13 mrt geboekt. Ik ga vooral voor zonzekerheid, lekker goedkoop..thats egypte…maar ik krab me nu iets harder achter mn hoofd….ik denk dat ik idd maar binnen t resort blijf hangen dit jaar. .. natuurlijk geen reactie die de plaatselijk middenstand wil horen… maar die zijn akelig stil deze dagen…laat jullie nu vooral horen…pep ons op!

  • Beneluxe Club Hurghada

    Hurghada is echt rustig mensen. Ga lekker wandelen op de Boulevard, een terrasje pikken bij de Orange en daarna lekker de voetjes van de vloer in Beneluxe Club.

  • utr.gek

    lieve mensen , voor allen die komen blijf niet in je hotel je kan overal veilig naar toe , memsha , de har en sakala zijn veilig de terasjes zijn aardig bezet , verveel je je eigen ga ff langs bij Aart en Marianne die kunnen je de weg wijs maken , dus gezellig erop uit

  • Huub

    Hallo, San.

    Ik heb je privé bericht gestuurd.

    Groeten, Huub.

  • bs-1987

    otving net weer mail met aangescherpte reisadvies

    hoop dat t weer wat kalmer wordt k vlieg 14 juni naar egypte

    vorig jaar al moeten verzetten vanwege ongeregeldheden hoop dat t dit jaar wel doorgaat

  • JolandaH

    Als ik zo brutaal mag zijn: Hoezo n privebericht?

  • Huub

    Zie bericht.

    Huub.

  • Huub

    Zitten allemaal in het zelfde bootje, ik 18 juni.

    Huub.