sindbad aquapark of primasol titanic

  • ragon

    in augustus gaan we weer lekker naar egypte toe

    alleen zit ik in een grote twijfel in welk resort we zullen gaan

  • kicksr

    Waarom een van deze 2? Er zijn zoveel goede hotels in Hurghada, Marsa Alam, El Gouna of Sharm El Sheik.

  • steven

    In augustus kan ik het je vertellen, dan ben ik in beide geweest!

  • ragon

    haha dan hoop ik ook te zitten in 1 van beide

    we kunnen meer leuke hotels vinden in hurghada , marsa alam en en sharm is niet echt onze 1e keus

  • JolandaH

    Hoi ragon, ik ken ze allebei niet, maar heb even zitten neuzen.

    titanic ligt verder van strand en verder van centrum af.

    sinbad ligt wat dat betreft veel gunstiger.

    als je ook eens buiten het resort wilt komen, zou ik dan voor sinbad gaan.

    succes met je keuze!

  • aart bos

    Zelf zeven jaar op een rij naar sindbad beach geweest. Horen er haast nooit negatieve dingen over, maar ook niet over Titanic. Eten ongeveer. Gelijk, aantal Russen ongeveer gelijk, mooi weer ongeveer gelijk. Titanic wat verder uit de stad en sindbad dichter bij ons ( orange cafe ) kwartiertje lopen.

  • steven

    Drie jaar op rij naar Sindbad Aqua Resort geweest, zou er zo voor een vierde keer naar toe gaan,ligging is mooi, beachresortstrand is mooi, aan de wandelboulev-aart (hebben we nu wel gezien)

    je kan gebruik maken van drie locaties, eten is redelijk, wel veel oostblokkers, maar we willen nu weer eens wat anders.

    Wij zijn niet moeilijk, wij zoeken een resort met aquaprk (twee pubers) en met familiekamers, wij willen onze kinderen graag bij ons houden maar wel in een aparte slaapkamer (is ook nog voordeliger anders

    2x2persoonskamer = 4x volwassenenprijs). Voor ons is dit keer de keuze op Primasol Titanic gevallen, 1152 beoordelingen op Zoover met een gemiddeld cijfer 8.0, dan kan het toch niet slecht zijn? Wel iets verder

    van het Orange Cafe af, dan maar met een taxi.

    Ik weet ook wel, er zijn betere, zoals Jungle park, Dana beach, maar al gauw 1000 euro duurder in de zomervakantie voor ons vieren, daar gaan wij leuk andere dingen van doen, drie dagen naar Luxor, een dag met

    de boot, een dag Sharm el Naga, een keer de woestijn in (blijft leuk),een citytrip en een aantal keren in de avond naar een bepaald cafe:D

    Succes met je keuze!(tu)

  • aart bos

    Beste Steven,

    Jij kan zo aan de slag als reisredacteur bij de Libelle …..

  • steven

    Heb me roeping gemist:D

  • ragon

    onze vakantie is geboekt naar sindbad…………………als ie niet WEER geannuleerd hoeft te worden

    bedankt voor jullie leuke reacties!!