Terugvlucht hurghada, waar te boeken

  • Jodelo

    Mijn dochter werkt van de zomer in hurghada. Zij zal zo eind dit jaar weer terug naar Nederland komen.

    Van waaruit boek je en een ticket terug naar Nederland? Doe je dat vanuit Egypte of Nederland?

    En via welke website (als dat vanuit Egypte is) En wat kost een enkeltje NL vanuit Egypte.

    Stel zij vliegt 28 dec terug, hoelang van tevoren moet je dan boeken.

  • wulffhermann

    Vraag het aan of bij Aart in Orange Café

    Als ik het goed heb vliegt hij vannacht weer terug van Nederland naar Hurghada

    Groet, Hermann

  • Jodelo

    Ik ga in over 3 weekjes weer naar Hurghada, dan ga ik even bij Aart langs.

    Dan zal ik het hem vragen. En wie weet reageert hij al eerder.

  • Henk (Safaga)

    Jodelo Schreef:

    ——————————————————-

    > Mijn dochter werkt van de zomer in hurghada. Zij

    > zal zo eind dit jaar weer terug naar Nederland

    > komen.

    > Van waaruit boek je en een ticket terug naar

    > Nederland? Doe je dat vanuit Egypte of Nederland?

    >

    > En via welke website (als dat vanuit Egypte is)

    > En wat kost een enkeltje NL vanuit Egypte.

    > Stel zij vliegt 28 dec terug, hoelang van tevoren

    > moet je dan boeken.

    Dag,

    Bij mijn weten kun je géén enkele reis bij een NL chartermaatschappij boeken.

    Maar ze kan eenvoudig in Egypte, via het internet, een ticket boeken bij: https://www.jetairfly.com/en

    1. Omdat ze niet aan een vaste terugkomdag is gebonden is de goedkoopste mogelijkheid om met hen naar Brussel te vliegen.

    Ze vliegt dan direct van Hurghada naar Brussel.

    (De eigenaren van het hotel waar ik altijd verblijf reizen vaak voor nog geen € 100,00!!! )

    Begin een paar weken voor de gewenste vertrekdatum.

    Na opening van de pagina klikken op “promotions” en bekijken wat het beste aanbod is.

    Waarschijnlijk duurdere opties (maar dat kun je op de website zien) zijn:

    2. Met www.egyptair.com via Caïro naar Amsterdam.

    3. Met www.turkishair, via Istanbul naar Amsterdam.

    Succes,

    Henk

  • utr.gek

    Jodele , je kan hier uit hurghada met corendon naar à,dam rechtstreeks te boeken op de site van corendon of naar Brussel met jet-air ook deze kan je op internet boeken er zijn ook mogelijkheden via Düsseldorf , je kan dus alleen boeken bij een lijndienst , verder kan je ook nog met egypt air via Caïro naar à,dam prijzen kunnen nogal verschillen maar denk aan 80/100 euro bij de goedkoopste en 175/ 250 bij de duurste , gr

  • Henk (Safaga)

    Dag,

    De mogelijkheid om met Corendon terug te vliegen vanuit Hurghada kende ik niet en heb daarom net even een proefboeking gedaan en ik kreeg toen de volgende melding:

    “Indien u reeds langer dan 3 maanden in Egypte verblijft kunt u geen ticket reserveren met een charter maatschappij voor een vlucht van Egypte naar Nederland. In dat geval moet u reizen met een lijndienst ticket.”

    Groet,

    Henk

  • utr.gek

    Bedankt Henk voor deze wijziging , ben hier ook nooit langer als 3 maanden

  • Jodelo

    Zo kom ik weer een stapje verder.

    Dank voor de informatie.

  • aart bos

    Ik leg het je nog wel uit als ik je zie, maar je kan vast kijken bij:

    Jetairfly

    Egyptair

    EasyJet.

    Na een uurtje puzzelen weet je meer over vertrek/aankomsttijden en overstaptijden.

    Ik denk alleen dat er nu nog weinig duidelijk is over dec aanstaande.

    Ga je zien,

    Aart