vraagjes 1e vakantie egypte

  • San77

    Hallo,

    In maart gaan we een weekje naar het Arabia Azur hotel in Hurghada.

    Het is voor ons de eerste keer naar Egypte. Ik zag dat er in de buurt een quad excursie te doen is.

    Bij wie kan je deze excursie het beste boeken en is het ver rijden vanaf het hotel. Het zou leuk zijn als dit ook te combineren is met het rijden op een kameel.

    Ik heb ook begrepen dat er naast dit hotel nog 2 andere hotels zitten van dezelfde eigenaar, weet iemand misschien of je daar ook gebruik mag maken het zwembad en strand?

    Misschien hebben jullie nog andere tips of aanraders, dan hoor ik dat graag.

    Groetjes San

  • Lidwien61

    Hoi San,

    Goede keuze voor Arabia! Je kan de quadsafari (met kameelrijden) prima boeken in het hotel, je wordt opgehaald en gebracht, is erg leuk!

    Arabia heeft een prachtig zwembad en diverse lagunes met ondiep water om te zwemmen en een prachtig pier met heerlijke ligbedden en waar vandaan je heerlijk kunt snorkelen!

    Je kan bij alle hotels bij de zwembaden komen en ook naar het huisrif van Arabella, maar in ieder geval kan je bij Arabella geen gebruik maken van het All-inclusive programma.

    Hele fijne vakantie! Wij zijn in maart bij Arabella!

    Gr Lidwien