via waar boeken?

  • bs-1987

    vorig jaar ben ik voor t allereerst op vliegvakantie geweest geboekt bij arke en hebben gevlogen met transavia dit is mij allemaal goed bevallen.

    maar welke touroperator raden jullie mij aan voor naar egypte te gaan ?

    zijn er operators die minder geschikt zijn etc etc etc :-)

    mvg benny

  • Fransje

    Ik kijk altijd eerst welk hotel ik wil en dan welke touroperator het hotel aanbied. Zo zijn wij al een aantal keer uitgekomen bij Holland International/Arke omdat die dan op dat moment de voordeligste was. Scheelde soms een paar honderd euro. Zelfde hotel zelfde datum en aantal dagen bij Holland international veel goedkoper als bij neckermann (om even een voorbeeld te noemen ). Wat vliegen betreft hebben wij met Arkefly en transavia gevlogen beide gewoon goed. Als je comfortclass wil vliegen moet je voor Arkelfy gaan dat kan bij transavia niet boeken . Is net wat je wilt.

  • Lidwien61

    Hoi,

    Ik boek altijd bij de internetreisbureau's, die inkopen bij de grote reisorganisaties! Ben ik toch echt goedkoper uit, als dat ik rechtstreeks bij Arke of Holland Int. boek! Zelfde reis, andere prijs dus!

    Gr Lidwien

  • mini

    Hoi Lidwien,

    Als je nu een reis boekt van Arke,of Holland International op een internetsite,krijg je geen korting meer.

    Schijnt niet meer te mogen van Arke:(

    Groetjes Mini.

  • Lidwien61

    Hoi Mini,

    Nee hoor, ik heb net een proefboeking gemaakt, toch echt (iets) goedkoper! Maar dagelijks stijgende prijzen en reizen die de ene dag “uitverkocht” zijn en een dag later gewoon te boeken.

    Ik kijk regelmatig of ik nog steeds goedkoper uit was met een vroegboeking en zie dus de flauwekul die de reisbureau's uithalen. December was ineens hartstikke duur, en 2 januari weer spotgoedkoop.

    Nou ja, wij hadden al een “koopje”en kregen nog 1 dag extra dus ik klaag helemaal niet! Nog 7 weken (:P)(tu)(:D

  • bs-1987

    kan je me mischien een paar namen van site's geven aub

  • steven

    Ik “volg”. onze geplande reis al vanaf eind november, in december ging de prijs omhoog van

    2800€ naar 3150€, en daar staat het nog steeds op. Ik verwacht nog wel een daling als de touroperators

    de vluchten gaan inkopen bij de chartermaatschappijen. Het betreft voor ons vieren een zomervakantie

    met Neckermann/Transavia.

  • JolandaH

    http://www.arke.nl/zonvakantie/egypte/hurghada/resultaten.aspx?q=Hurghada+(Egypte)

  • agnes

    Hallo bs.

    Sunweb

    Suntip

    Fly2beach

    Groetjes Agnes.

  • Lidwien61

    Hoi,

    Ik heb geboekt bij Lavida travel, ook wel eens bij Travelbits, beiden bieden reizen van de grote reisorganisaties. Ik kijk en vergelijk altijd via zoover.nl, dus hetzelfde hotel met dezelfde datum en aantal dagen, ik heb dan meestal de keuze voor het hotel al gemaakt.

    Gr Lidwien