Pfff, weer naar Hurghada ;)

  • edwin maks

    Over 4 weken moet ik weer naar Hurghada,

    Moeten is eigenlijk niet het juiste woord daar ik er zelf voor kies…

    Nu ben ik al diverse malen wezen snorkelen, kameel rijden, Jeep safari en Orange Cafe geweest.

    Diverse uitstapjes met heer Aart gedaan… deze waren in 1 woord fantastisch.

    Denk dat ik dus een hoop/alles heb gezien van Hurghada en omstreken.

    Nu vraagt u u misschien af, waarom dan weer naar Hurghada.

    Nou dat is vanwege het heerlijke klimaat, het strand de zee en de aardige mensen die je als gasten behandelen en niet als toeristen.

    Maar het volgende: bij verveling willen mijn vrouw en ik toch wat doen.

    Heeft iemand nog andere leuke suggesties?

    Hoop snel iets te horen daar ik begin Februari weer MOET.

    Groet Edwin

  • agnes

    Hai Edwin.

    Misschien een halve dag naar El Gouna.

    Ook leuk om een keer te zien, laat je lekker rond rijden met de tuk tuk en dan in de haven heerlijk op een terrasje genieten van een neut of een bakkie en de prachtigste boten bekijken die hier liggen. Je kunt er mooi wandelen langs de haven met zijn winkeltjes en terrasjes.

    Fijne vakantie,

    groetjes Agnes.

  • steven

    Balen Edwin:D,

    Zijn jullie al eens in Luxor geweest? Ik weet nog wel een heel

    goed Nederlands/Egyptisch reisbureau(tu)

    Gr Steven

  • edwin maks

    Ok dan,

    El Gouna vorig jaar augustus geweest,

    Idd laatste stukje met de tuktuk.

    Heerlijk gegeten en gedronken op een terrasje aan het water…

    Een echte aanrader daar……….

    En Luxor, misschien een goed idee,

    Maar hoever is t? Met de bus of het vliegtuig?

    En wat is dan de prijs van het vliegtuig?

    Groet Edwin

  • ron47

    luxor , white dessert, opaal mijnen , el gouna er is zat te doen

  • steven

    Naar Luxor is niet mogelijk met het vliegtuig, dus dat valt af.

    Het is ongeveer 275km, met een verantwoordelijke chauffeur, doe je er 4 uur over. Het is niet eens een vervelende rit, in de eerste helft rij je ongeveer een uur tussen mooie bergen, dan eventueel een stop, en het tweede gedeelte zie je het langzaam groen worden.

    wij hebben de rit 5x gedaan en iedere keer zien we de weg beter worden, er wordt echt wel gewerkt in EgypteB)

    Ik raad een busreis niet aan, in het donker opgehaald en terug, grote groep 1 gids, verplichte winkeltjes, na 3x kan ik

    Kingfishertours aanbevelen (zie sticky hierboven)

  • utr.gek

    Beste Edwin ,

    Luxor is zeker een aanrader , ik zou het in 2 dagen doen onder begeleiding van Mirjam Kok (Kingfisher tours) zie je alle mooie dingen op je gemak , bij onze vriend Aart kan je ook aan t telefoon nummer komen van Mirjam , en hij zal je nog andere plekjes voorstellen . Tot in febr bij Orange

  • ron47

    ib ben 3 weken geleden nog in luxor geweest met mijn taxi chauffeur gingen om kwart over 5 weg en 3,5 uur later waren we in luor eerst een bakkie gedaan toen eerst naar karnak gegaan daarvan daan vally of kings en hatsepsut , toen luxor tempel happie gegeten de nijl op terug in luxot hebben we savonds nog wat gegeten bij de souk heerlijk restaurantje en toen terug naar hurghada top dag gehad helemaal super

  • ron47

    http://www.kingfishertours.com/

  • simone de vries

    Vreselijk dat je moet:)-D. wens je heel veel plezier,een hele fijne vakantie. Ik moet nog 12 weken wachten.

    groetjes simone