ayman

  • topsy

    hoi hoi

    wie kent er de dj in empire beach resort hij heet ayman farouk, en zijn vriend heet walid, ayman verzorgt de muziek in het hotel met de aninmatie's en walid zit in het animatie team, beide heren zijn nogal van de flirterige aard heb ik gemerkt.

    wie kan er meer over deze 2 heren vertellen en wat hun bedoelingen zijn.

    en meestal loopt ern nog een russiche jongen mee met hun hij heet andrej.

    ik ben benieuwd wie hun kent en hoe ze zijn.

    ik hoor het wel van jullie dames en heren (hoop ik )

  • Frans

    Nou denk eens na wat denk je zelf hoe ze zijn??????

    Maar goed hoe ben jij he????

    moet ik er nog meer over vertellen of weet je genoeg??????

    Succes meid, Frans

  • topsy

    ik vroeg alleen maar of iemand hun kent en hoe de heren zijn,ik bedoel er niets mee hoor!

    omdat ik in juni weer ga wil ik gewoon wat meer van hun weten.

    ik hoop dat iemand mij kan helpen

  • topsy

    mijn vraag was of iemand hun kent.

  • Gipsy

    komt dat ff goed uit, dan kun je toch in juni aan ‘hun’ zelf vragen naar hun bedoelingen en zelf ervaren hoe hun zijn.

    Pas goed op jezelf en heel veel plezier in juni.

  • Frans

    en denk aan de kledder puutjes.

    Voorzichtig aan met die laiverds.

  • topsy

    waar slaat dit op, zal het niet snappen denk ik

  • Clair

    Topsy,

    Ik ken Ayman, Waleed en Andre erg goed, maar ze werken er alle 3 niet meer, Ayman wekt nog wel bij het 3 corners comapany maar dan in Sharm en Waleed en Andre werken ook in Sharm maar voor 'n ander hotel.

  • topsy

    hi clair

    sinds wanneer werken ze daar dan?

    ik meende te herinneren dat ayman nooit naart sharm wilde, te ver weg van zijn famiilie enzo

    ken je dan ook amanda het NL meisje dat daar vorig jaar is begonnen met werken

    ik ben benieuwd hoe je hun hebt leren kennen, ik ken ze nl al een paar jaar.

    als ik je mail adress heb kunnen we misschien even met elkaar praten over de heren, misschien zie jij ze nog eerder als ik dit jaar, wil ze graag weer eens zien.

    vriendelijke groet topsy

  • Clair

    Topsy

    Wij komen al 10 jaar in het hotel, en dat zo'n 4 a 5 keer per jaar

    En de heren zijn in de eerste week van febr naar Sharm gegaan. Ook Amanda werkt inmiddels in Sharm

    Ayman komt in juli ff weer ‘n paar dagen naar Hurghada voor vakantie en om ons weer tezien, ook was hij ’n paar daagjes over in april toen ik daar was.

    En wil best met je mailen maar hoe stel je dat voor, ik geef mijn mail add niet bloot hier.

    Groetjes Clair