spijt me!!

  • Ingrid

    Heb hier om hulp gevraagd en die ruimschoots gekregen,heb ook enige mensen onbewust beledigd en heb daar spijt van.Ieder heeft een eigen mening en een eigen keus en dat respecteer ik dan ook.

    Gr,Ingrid

  • Gipsy

    Hoi Ingrid, ik heb me nog niet eerder gemengd in de oorspronkelijke discussie, wil mijn mening daarover hier voor me houden. Heb begrip voor jouw vraag cq standpunt, maar ook voor sommige tegenreakties.

    Wel vind ik dat je moet weten dat je een tegenreaktie kunt verwachten als je op een discussieforum een bericht plaatst. En gelukkig zijn mensen niet allemaal hetzelfde, zo kun je ook reakties verwachten die je niet graag hoort. Het getuigd niet bepaald van sportiviteit om mensen die het niet met je eens zijn dan maar ‘gestoord’ en ‘debiel’ te noemen. Maar goed, je biedt wel je excuus aan, dus hopelijk is het je hiermee weer vergeven.

    Je bedoelingen zijn vast goed en vanuit je hart gekomen. Daar kan dus niks mis mee zijn.

    En dat de discussie soms een andere wending krijgt, dat hoort erbij en maakt het hier op het prikbord wat levendig.

    Zeker is mi dat jij je niet verantwoordelijk hoeft te voelen voor het verloop van de thread en voor uitspraken van anderen in ‘jouw’ topic.

  • Beej

    sluit me volledig bij gipsy aan.

  • rene

    ik ook

  • Frans

    Lieve Ingrid, wat jij doet is je ingegeven net zoals dat bij ons gebeurt is, en ook nog bij dezelfde persoon. Ik weet dat er veel mensen hun bedenkingen hier bij hebben en terecht hoor, want er zijn heel veel spelers in Egypte en ben er heel wat tegen gekomen, en er geen cent aan gegeven. Ook hebben wij in de vakantie,s een Armeens kindje 17 weken per jaar, en met een eigen bedrijf valt dat niet altijd mee. Wij vinden hulp bieden als het kan en als het gemeend is nodig en dan dat ook op velerlei gebied, zo ook met onze jongen en zijn vrouw in Egypte, hij werkt hard maar door prive problemen wordt het er niet moeilijker op. Dit zijn geen verhalen van hem maar hier waren wij ook zelf getuige van toen we bij hem thuis waren, weet wel dat sommigen zeggen toneel, maar geloof van mij dat ik daar niet intrap, zelf te vaak mee te maken gehad. Hij is iemand die mij ook terecht wijs als ik iets niet goed doe in zijn ogen, en zeg nu eerlijk als je de schijn hoog wil houden doe je dat niet. Vind dat wij goed handelen als wij als het ware een jong gezin adopteren, die meer kans heeft in de toekomst dan zonder onze hulp, ook hun kinderen die hopelijk nog komen. Nog even een vraagje als iemand weet hoe ik andere kinderen kan helpen in dit prachtige land zeg het me dan maar?

    Ben ook getuige geweest van lijmsnuivertjes en dit verscheurde mijn hart, laten we niet vergeten dat het kinderen zijn die zich zelf niet in deze situatie hebben gebracht.

    8 Juni zien we Samir weer Ingrid dus als ik iets mee moet nemen of iets anders hoor ik het wel.

    En ja ik ben er nog, heb veel steun gehad en mij doen besluiten om hier niet aan toe te geven, mijn dank daar voor aan die mensen die nu wel weten wie ik bedoel.

    Allemaal de respectvolle groeten van Frans