Hotel Ali Baba

  • Danielle

    hoi

    Ik ga 1 juni samen met me vriend naar ali baba.

    Gaan er nog meer mensen?!

    Groetjes Danielle

  • janneke

    Goede keuze. Tophotel, veel plezier.

  • marieke

    Ik ga 30 mei naar jasmine village!!

    Volgens mij hoort dat allemaal bij elkar!

    Hoelang gaan jullie? wij helaas maar 1 weekje..

    groetjes marieke

  • jose

    hoi danielle

    wij gaan op 30 mei voor 10 dagen naar ali baba als ik je tref kun je op onze zoon passen hahahaha grapje maar met daan in de buurt word het een supervakantie mischien tot dan groeten jose

    >

    >

    >

    >

  • Danielle

    hoooij

    haha wij hebben ook vakantie. wij gaan 15 dgn.

    Bij wie hebben jullie geboekt?

    Nou tot in Egypte.

    Groetjes danielle en rick

  • jose

    hoi

    wij hebben geboekt bij neckerman gaan 10 dagen op 8 juni vertrekken wij om 21.30

    kan niet wachten tot het zover is

    en van het oppassen was een glapje geef me kindje niet zo maar weg.hahah

    zijn jullie al eerder in egypte geweest of is het ook voor het eerst

    groeten jose

  • danielle

    hoooij

    wij gaan 15 dgn en vliegen om 12.40.

    en nee wij zijn nog nooit in Egypte geweest, we gaan ook voor het eerst met z'n tweeen op vakantie dus is wel spannend…

    ja over 2 weekjes is het zover…heb er echt veel zin in.

    Groetjes Danielle

  • wilma

    Hoi Danielle laat even weten hoe het hotel was wij gaar er namelijk in augustus heen.Kijk ook even hoe het gaat met de all in formule het schijnt dat het op de laatste dag om 12 uur dat er mee op houd en dat je daarna moet betalen(ik heb dat nog nooit meegemaakt,als je de eerste dag pas s'nachts aankomt krijg je toch ook geen geld terug)Fijne vakantie en ik hoor graag van je hoe het er was.vr.gr.Wilma

  • janneke

    Wij konden op de laatste dag tot en met de lunch, en die loop tot vier uur als ik me niet vergis, eten en drinken geen enkel probleem.

  • noetisis

    Hoi

    Wij hebben vorig jaar ook gewoon nog kunnen eten en drinken moesten alleen om 12 uur van de kamer zijn. En we werden ook pas om half 5 op gehaald bij het hotel