Hor Palace

  • Berry

    Ik lees hier een aantal berichten over Hor Palace.

    Wij gaan hier eind mei naar toe.

    Heeft iemand tips voor ons?

    Volgens mij moet dit een aardig hotel zijn. Klopt dit?

    We gaan met de kinderen.

    Heeft iemand nog tips wat we in Hurghada en omgeving speciaal met de kinderen kunnen doen?

  • marianne

    mail me maar even dan kan ik je van alles vertellen..

    anders zo een lang verhaal hier..

    marianne

  • Amanda

    Prima hotel kamers zijn schoon al heb je niet vaak warm water maar dat ligt een beetje aan waar je je kamer hebt.

    Personeel is echt prima erg aardig.

    Eten is niet veel bezonders en zeker voor kinderen uitkijken voor diaree maar dat geld bijna voor elk hotel in egypte.

    Ze hebben een mooi strand met veel ruimte.

    Veel plezier wij gaan in juni weer naar egypte

  • rene

    ik heb drie ‘problemen’ met hor: zoals amanda al zegt, het behoorlijk vaak ontbreken van warm water. het bed, nou 't was net of er een duitser er een kuil in had gegraven, en het eten. redelijk smakeloos in vergelijking met andere hotels. ik hoop dat ze een andere kok hebben dan in 2004.

  • Seth

    Ben al een paar keer in Hor geweest en is goed bevallen, eten inderdaad niet altijd warm, maar prima te doen. Mooi strand en als je van snotkelen houd ook eens onder de pier kijken, prachtig. Warm water soms goed en dan weer niet goed. Personeel zeer vriendelijk en ze rennen voor je, maar dat is bijna overal zo. Wij vinden het een goed hotel, ok het is geen 5 sterren zoals wij die kennen. In de straat ook leuke winkeltjes, links een goede drogist, en een mooi parfumzaakje, kun je ook goedkoop reisjes boeken!!! Al met al voor ons een prima hotel.

    Heel veel plezier Seth

  • Anton & Coby

    Wij zijn zeer tevreden over het hotel qua prijs.

    Wij hadden een bungalow en genoten van een relaxte zon, zee, strand, vakantie.

    Minder gezellig vonden wij het duikcenter.

    Op het eerste gezicht lijkt het gezellig maar de eigenaren Peter en Beate zijn stelletje alcoholisten, zitten vanaf 12 u al aan het bier.

    Peter heeft hierdoor aan het eind van de dag ordinaire, racistische en vrouwonvriendlijke taal.

    Hoorde dat duikinstructeurs het niet lang bij ze uit houden.

    Zou hier dus met grote boog omheen gaan.

  • Hetty en Joost

    Wij hebben dat ook ervaren.

    Wij doken met Lumination - boot ligt bij en samenwerking met Hor palace diving center.

    1x met zelfingenomen Roland die zijn personeel afsnauwd en nooit weer!

    Je denkt, lekker makkelijk het diving center bij het hotel.

    Maar volgende keer reizen wij liever een stukje en proberen Voodoo divers waar goede verhalen over gaan.

    Veel plezier!

  • Berry

    Wel als je niet al te veel verwacht zal het wel meevallen, hoop ik.

    Bedank allemaal.