meisje overleden

  • Pauline

    Toen ik laatst in Hurghada was en veel bij Hor palace diving center verbleef,

    werd ineens door de manager van het hotel de crew van het duikcenter geroepen.

    Met EHBO koffer vluchtte ze zich erheen, maar waren te laat.

    Meisje van rond de 25 was al overleden.

    Waaraan???

    Toen we 3 uur later met auto langs het pad reden lag ze er nog met een soort hekje er omheen en 3 bewakers erbij..

  • rene

    ik weet natuurlijk niet of dit met het duiken te maken heeft gehad, maar er vallen in egypte rond de 250 doden per jaar met duiken door onprofessionele begeleiding en ontbreken van bijvoorbeeld een medikit op een boot (tja bezuiniging, want het moet zo goedkoop mogelijk, he). ga daarom dus altijd voor een gerenommeerde duikschool. dat deze wat duurder is, wil alleen zeggen dat ze jouw veiligheid hoog in het vaandel hebben: de medische kennis is aanwezig, en de instructeurs/divemasters hebben voldoende training gehad.

  • Pauline

    Ze had niet gedoken bij Hor palace diving center.

    Verder weet ik er niks over.

  • Kwiebie

    Tijdens ons verblijf in Hurghada 3 weken geleden is een egyptische jongen van 13 jaar in het zwembad van ons hotel overleden.

    Waaraan was ook daar de grote vraag, hij zou niet verdronken zijn maar een hartprobleem hebben gehad alhoewel men dat niet kon bevestigen. Wel een intrieste gebeurtenis.

    Petra