Sultan bey

  • Jordy1727

    Goededag (toekomstige) vakantie gangers!

    Jaja nog 41 dagen, 10 uur, 45 minuten en 31 seconden en dan is t de grote dag!

    Dan gaat deze jongen samen heerlijk op vakantie!!!

    Wij gaan naar Elgouna en dan het hotel Sultan Bey.

    Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit hotel?

    *Hoe is het eten?

    *Hoe werkt dat Dining around?

    *Hoe is het strand? (waar je met de boot naar toe gebracht wordt)-> hoor nml van de een dat de stranden in el gouna niet zo geweldig zijn omdat je eerst 200 meter moet lopen voordat je net tot je knieen in het water staat, en dat er allemaal scherp koraal zou liggen….

    Verder tips en tips zijn welkom!!!!!

    Heb dr erg veel zin in!!!!! oh nu nog maar 41 dagen, 10 uur, 40 minuten en 33 seconden…..

    ~143~

  • danielle

    Zo volgens mij heb jij er zin in! haha ik dacht dat ik erg was met me weken tellen.. ik weet wel dat ik nog 35 dagen moet werken ( ga naar Hotel minamark) maar zo als jij dat doet.. ach ja je moet wat toch.? vind het wel leuk..

    Ik wens je alvast veel plezier! dat je het maar heel leuk mag hebben..groetjes

    Daan

  • jordy1727

    haha!!! ja ik tel ze echt af!!!!

    psssssssst nog maar 41 dagen, 0 uren, 26 minuten en 26 seconden!!!! whahaha

    Jij ook erg veel plezier!!!! (en succes nog met werken ;-) )

  • marco

    wij zijn vorig jaar naar sultan bay geweest

    het hotel is heel erg netjes kamers ruim en schoon

    wij hebben er ontbeten en avondeten gehad

    ze hebben met een aantal hotels een afspraak dat je ipv sultan bay ergens anders kan eten dit is alleen voor het avondeten

    dit moet je wel ruim van te voren bij de receptie regelen

    let wel op meeste restaurants zeggen dat je eerste drankje gratis is maar aan het einde van de avond wetem ze ineens van niks.

    drankjes zijn op zich niet heel erg duur

    eten is netjes en lekker verwacht geen super de luxe variatie dat is bijna nergens

    strand zijn we niet geweest maar wat we gehoord hadden klopt met je verhaal

    el gouna is vrij netjes en geen verkopers die van alles opdringen