internet Arabia beach hotel?

  • chantal

    Heb eeb vraag is er in het arabia beach hotel of in de buurt ervan een internet cafe, Want wil niet bellen naar nederland als we er zijn maar een mail sturen.Alvast bedankt voor jullie reactie

  • ingrid

    In het Arabia Beach hotel is een behoorlijk grote ruimte met computers. Heb ik ook gedaan toen wij er waren.

    Veel plezier alvast!

  • Marianne

    ja er is inderdaad een computerruimte in de lobby van arabia met een stuk of 8 computers waar je tegen betaling op mag. is overigens vrij goedkoop hoor en anders kan je altijd in sakkala of dahar terecht, daar zitten verschillende internetcafe's. veel plezier daar het is een heerlijk hotel!

  • Spijkie

    Inderdaad Chantal, Zoals Ingrid en Marianne al zeggen genoeg ruimte om te internetten.

    Zover ik me nog kan herinneren staan er volgens mij 5 of 6 computers.

    Echt super goedkoop

    Fijne vakantie…

  • chantal

    Allemaal bedankt voor jullie reactie.

  • Beej

    weet iemand ook hoeveel dat ongeveer gaat kosten per minuut, kwartier of uur?

    alvast bedankt!

  • Marianne

    je betaalt in ieder geval niet per minuut…..volgens mij was het per kwartier of half uur en het was echt goedkoop hoor, ik dacht rond de 7 pond per uur.

    in een internetcafe in sakkala betaal je volgens mij gemiddeld 5 pond per uur.